کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ گفت امباپه اگر فردا به میدان برود برای بازی کردن در زمین خواهد بود و نه ترساندن حریف.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مارسی می‌گوید تیمش نمی‌تواند برای پیروزی تنها به ساق‌های کیلیان امباپه امیدوار باشد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به هواداران تیمش اطمینان داد که مصدومیت کیلیان امباپه و سرخیو راموس جدی به نظر نمی‌رسد.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آنژه می‌گوید کیلیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید دارد که اهمیت کیلیان امباپه بیشتر از این باشگاه نیست.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد برنامه خاصی برای سه فوق ستاره هجومی تیمش داشته است.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، اعلام کرد کیلیان امباپه مصدوم نشده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.
یادداشتی که کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در بازی برابر بنفیکا در دفترش داشت توجه بسیاری را جلب کرده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از شایعات مطرح شده درباره جدایی کیلیان امباپه از این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه؛ ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، با انتشار عکسی در اینستاگرامش به کریستوف گالتیه طعنه زده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است تیمش فرصت پیروزی در بازی برابر رنس را داشته است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که اگر یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند، کیلیان امباپه با آزادی بیشتری بازی خواهد کرد.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که هیچ مشکلی بین ستاره‌های تیمش وجود ندارد.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌‌اس‌جی، از بهبود رابطه امباپه و نیمار خوشحال است و می‌گوید رفتار ستاره فرانسوی با نیمار در بازی دیشب تیمش را تحسین می‌کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، بروز هر گونه اختلافی در تیمش را تکذیب کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که رفتار کیلیان امباپه در زمین بازی اتفاقی خاص و غیرعادی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ