سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند به پیروزی مقابل نساجی دست پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرگروه تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد، ولی شاهد برخی اتفاقات بودیم که جایی در کاراته ندارد و می تواند به این رشته لطمه وارد. کند.
هافبک تیم فولاد خوزستان معتقد است تیمش در جدال با گل‌گهر از داوری ضرر کرده.
سرمربی سپاهان می‌گوید خوب نیست که تصمیمات داوری به گونه ای باشد که یک تیم سود کند و تیم دیگر ضرر کند.
محمد آبشک می گوید شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سبک بازی تیم به شکلی است که هوادار را راضی نگه می‌دارد.
محسن فروزان خطاب به بازیکنان لیگ می گوید اگر خوب کار کنند حتما به تیم ملی دعوت می شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : کسانی که اطراف تیم هستند باید فرهنگ داوری و فوتبال ایران را بیشتر برای ریکاردو ساپینتو شرح دهند و ریکاردو ساپینتو دیگر باید بداند این رفتارها در فوتبال ایران واکنش خوبی نخواهد داشت و بهتر است تجدیدنظر کند.
سرمربی تراکتور با طعنه نسبت به قضاوت داوری دیدار با استقلال صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
قائمشهر- سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با گذشت و انجام سه بازی در لیگ ایران هنوز متوجه نشدم چطوری داوری می کنند.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
نوذر رودنیل معتقد است که تیم داوری دیدار پرسپولیس و پیکان عملکرد خوبی در این بازی داشت.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد امید می‌گوید روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اما دوری از تمرین به او نشان داده که هیچ چیزی غیر از کشتی حالش را خوب نمی‌کند.
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
سرگروه تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای لیگ جهانی باکو به خوبی ثابت کرد که دوری از میادین بین المللی و معتبر می‌تواند لطمه بزرگی به کاراته ایران بزند که شاید جبران ناپذیر باشد.
انزلی- سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به قضاوت خوب تیم داوری گفت: برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم.
محمد ربیعی می‌گوید اشتباهات داوری در دو بازی اول مس رفسنجان باعث شده تا اعضای این تیم تحت فشار قرار بگیرند.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ