وینگر فرانسوی بایرن مونیخ از احتمال بازی یا غیبت امباپه در بازی فردا ابراز بی اطلاعی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار برابر ایتالیا با اسکای اسپورت گفت‌وگو کرد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید شکست برابر کرواسی به آنها نشان داده که هنوز نیاز به پیشرفت در بعضی بخش‌ها دارند.
کینزگلی کومان در دقیقه هشتم بازی کلن-بایرن مونیخ یک گل تماشایی به ثمر رساند. گلی که شاید منجر به قهرمانی بایرن شود.
کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه بازی با منچسترسیتی می‌گوید از شکست خوردن بیزار است
رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر فرانسه راضی نیست.
رونالد کومان با وجود غیبت چند بازیکن خوب هلند به دلیل مصدومیت و مسمومیت، اطمینان دارد که برابر فرانسه می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.
روی اشتباه فاحش دوناروما دروازه پاریس مقابل بایرن مونیخ در پارک دو پرنس باز شد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید کودی خاکپو، ستاره جوان هلندی، برای انتقال به لیورپول عجله کرد و باید منتظر می‌ماند تا در شرایطی بهتر به این تیم منتقل شود.
فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار برابر گل‌گهر بار دیگر به سانسور حرف‌هایش در رسانه‎‌های کرمان پرداخت.
رونالد کومان از روزهای ابتدایی شروع کار پدری در بارسا گفت و اینکه لیونل مسی خیلی زود پی به کیفیت بالای او برد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای درخصوص اتفاقات رخ داده در کرمان، اعلام کرد از باشگاه مس شکایت خواهد کرد.
کینگزلی کومان مدافع فرانسوی در خصوص تقابل با لهستان در دور یک هشتم نهایی و مقابله با لواندوفسکی صحبت هایی را مطرح کرده است.
پس از اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
بعداز اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان، به صورت رسمی از ادامه حضور در فولاد خبر داد.
کینگزلی کومان، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که نبود روبرت لواندوفسکی ضربه جبران ناپذیری برای این تیم نیست.
کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ، امیدوار است که تیم ملی فرانسه از عنوان قهرمانی‌اش در جام جهانی دفاع کند.
کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ، امیدوار است که تیم ملی فرانسه از عنوان قهرمانی‌اش در جام جهانی دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ