گل یا ماری‌جوآنا با زندگی نوجوانان چه می‌کند؟ از آسیب‌ها تا نشانه‌های مصرف را در این ویدیو ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
یک گربه مادر در اقدام جالب خود به دو جوجه تیغی کوچک شیر خود را داد تا آنها سیر کند.
چند روز پیش یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس‌آباد شهرستان میامی سمنان بر اثر برخورد با ماشین تلف شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خواستار برخورد با «ناهنجاری» و شکستن گردن کسانی شده که اقدام به ناهنجاری کرده‌اند. معاون اجتماعی فرمانده مصادیق این ناهنجاری را فساد اقتصادی، مواد مخدر و سارقان خوانده و گفته منظور سردار مفخمی، بی‌حجاب‌ها نبوده است.
حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
قاچاقچیان مواد مخدر از روشی عجیب برای پرتاب تریاک و دیگر مواد مخدر به داخل خاک ایران استفاده می‌کنند. تریاک با یک تیرکمان بزرگ یا منجنیق به آنسوی مرز پرتاب می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده این منجنیق‌ها گاها برد طولانی هم دارند.
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ۹۵ کیلوگرم تریاک را که زیر بار هندوانه جاسازی شده بود کشف کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
شب گذشته در گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، یک خرسِ مادر و ۲ توله‌اش مشاهده شدند.
مخبر به دبیرکل احمر: «گزارش» دادید اوضاع زلزله‌زدگان خوی «خوب» است و به «همه» رسیدگی شده است
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
یک هوادار عراقی با ارسال پیامی به مادرش از فروش جواهرات او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عذرخواهی کرد.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
یک داور فوتبال در کنیا، در زمان بین دو نیمه فوتبال، در راهروی ورزشگاه اقدام به مصرف مواد مخدر کرد. منبع: TRT
شماری از اعضای فرقه یهودی لِو طاهور در جنوب مکزیک که به اتهام قاچاق مواد مخدر و جرایم جنسی دستگیر شده بودند از بازداشت فرار کردند.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ