حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تندوتیز از مقامات وزارت علوم در خصوص فرار مغز‌ها گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد فریاد «خفه شو» دی بروین گفت: این واکنش کوین را دوست دارم.
جرارد پیکه در یک برنامه اسپانیایی در کنار داماد خمز سرمربی تراکتور گفت: شوخی می‌کنی؟ واقعا تراکتور اسم تیم است؟
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
رحیم پور ازغدی گفت: مغز‌ها را فراری می‌دهیم بعد، به مغز‌های فراری می‌گوییم برگردید! به فرض برگشتند چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارید؟!
بانوی پیر در تورین از پس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A برنیامد و هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها را با باختی خانگی پشت سر گذاشت.
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در مورد توهین مهمان برنامه‌اش به علی دایی، اسطوره فوتبال ایران پس از چند ماه پاسخ عجیبی داد.
در برنامه شهروند و مافیا مجری صداوسیما توهین‌های عجیبی به تیم فوتبال پرسپولیس و طرفدارانش کرد.
ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلاده‌های طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن می‌پردازد.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
اخیرا انتشار ویدئویی از مهران رجبی در برنامه «خودمونی» شبکه سه به دلیل ادبیات این مجری خبرساز شده است. مهران رجبی خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان از این برنامه می‌گوید: کدام فرزند شما قالتاق‌تره؟!
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
صفحه فارسی Afc ضمن انتشار ویدیویی از علی دایی به حواشی ایجاد شده علیه این اسطوره فوتبالی واکنش نشان داد
سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ