یک داور فوتبال در کنیا، در زمان بین دو نیمه فوتبال، در راهروی ورزشگاه اقدام به مصرف مواد مخدر کرد. منبع: TRT
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تولید بستنی در ژاپن را ببینید. کرونا مصرف بستنی در جهان را کاهش داد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
گل یا ماری‌جوآنا با زندگی نوجوانان چه می‌کند؟ از آسیب‌ها تا نشانه‌های مصرف را در این ویدیو ببینید.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
ابراهیم رئیسی که به نمایشگاه کتاب رفته بود، گفت: مشکل عمده ناشران کاغذهای گران و یا بی کیفیت که باعث گرانی کتاب ها برای مصرف کننده خواهد شد. منبع: دانشجو
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
محققان دانشگاه کمبریج دستی با پرینتر سه بعدی ساختند. دست رباتیک جدید که دانشمندان در انگلیس ساخته‌اند می‌تواند طیف وسیعی از اشیاء را فقط با حرکت مچ دست و احساس پوست خود بگیرد. این دست به گونه‌ای طراحی شده است که کم هزینه و کم مصرف باشد و علیرغم اینکه قادر به استفاده مستقل از هر انگشت نیست، اما قادر به انجام حرکات پیچیده است.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
پوتین با مسخره کردن کشورهای غربی به دلیل کمبود سبزیجات در این کشورها، به آنها پیشنهاد داد شلغم روسی مصرف کنند.
پوتین با مسخره کردن کشورهای غربی به دلیل کمبود سبزیجات در این کشورها، به آنها پیشنهاد داد شلغم روسی مصرف کنند.
باتری خورشیدی در منازلی که تنها از سیستم برق خورشیدی برای تامین برق مصرفی خود استفاده می‌کنند، یکی از واجبات مهم در سیستم مورد نظر به حساب می‌آید. باتری‌های خورشیدی باتری‌هایی هستند که با استفاده از نور خورشید می‌توانند مقدار زیادی برق تولید کنند. این برق تولیدی می‌تواند تامین کننده انرژی وسایل برقی مصرفی در منازل یا کارخانجات و صنعت باشد. در این فیلم چگونگی ساختن باتری خورشیدی را با استفاده از سی دی مشاهده می‌کنید.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.
خرما به‌طور طبیعی سرشار از ویتامین‌های B۶، آ و کا است. این ویتامین‌ها به رشد استخوان‌ها و بهبود سلامت چشم‌ها کمک می‌کنند. فیبر موجود در خرما سلامت روده را بهبود می‌دهد و به‌طور طبیعی میزان کلسترول را کاهش می‌دهد. خرما ممکن است خطر ابتلا به سرطان‌های روده و معده را کاهش دهد.
هضم غذا و انتقال مواد مغذی مصرف شده به دیگر اعضای بدن وظیفه معده است که اختتلال در عملکرد این عضو و ایجاد تومور‌هایی منجر به ابتلا به سرطان معده خواهد شد.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
شرکت مگنا که سازنده این ربات است، اعلام کرده است استفاده از این فناوری می‌تواند به کاهش هزینه تحویل محصول به مصرف کننده نهایی، و همچنین کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای در مناطق شهری کمک کند.
چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ