یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
گوزن های نر شاخ دارند و ماده‌ها بدون شاخ‌اند. شاخ نرها در پاییز می‌افتد. شوکاها با شاخ زدن به درختان جوان، قلمرو خود را تعیین می‌کنند.
تشکر کردن یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها قبل و بعد از گرفتن غذا را ببینید.
یک گوزن که به دام دسته سگ های وحشی در پارک ملی کروگر افتاده بود، به شکل معجزه واری توسط اسب آبی نجات پیدا کرد.
حیات وحش ایران دارای گونه‌های جانوری متنوعی است. یکی از حیواناتی که در حیات وحش ایران یافت می‌شود، گوزن است. مستندی درباره گوزن‌های ایرانی ساخته شده است که در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
ستاره گلزن پیشین تیم‌ منچسترسیتی حین پخش زنده یک برنامه دچار مشکل قلبی شد.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس به مناسبت به ثمر رساندن پنجاه و چهارمین گل خود و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور، همبرگر پخت و نام آن را «رکوردشکن» گذاشت.
گوزن کودو، حیوان جنگجویی نیست، اما در این ویدئو می‌بینیم که به شکلی ناباورانه وارد نبرد با یک زرافه می‌شود و این حیوان ۶ متری را زمین می‌زند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
شیر خوردن گوساله گوزن قرمز خزر (مرال) در ارتفاعات مازندران را ببینید. گوزن قرمز هیرکانی گاهی به عنوان گوزن نجیب یا گوزن قرمز شرقی شناخته و نامیده می‌شود.
پارسینه: شاخ و شانه کشیدن باورنکردنی گاو گوزن غول پیکر برای پلنگ را در ادامه ببینید.
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
طبق شایعات و ویدیو‌های غیررسمی از نسخه جدید بازی فوتبال شرکت EA SPORT، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و دومین گلزن برتر ملی جهان، به عنوان Legend Icon به این بازی اضافه شده است.
این ویدئو که در آمریکا به ثبت رسیده، یک خرس قهوه‌ای را نشان می‌دهد که گوزن شمالی بزرگ را شکار کرده و با خود می‌برد. البته گوزن همچنان برای زنده ماندن دست و پا می‌زند. اما در نهایت خوراک خرس قهوه‌ای می‌شود.
ویدیویی جالب از چند گوزن در کانادا منتشر شده است که در آن در تلاش برای ورود به یک خانه هستند. منبع: اخبارفوری
ویدیویی از دوربینی که روی یک موتورسیکلت ضبط شده است را مشاهده میکنید، لحظه واژگونی خطرناک این موتور را نشان میدهد.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
محیط بانان منطقه‌ی حفاظت شده‌ی البرز شمالی در شهرستان نوشهر تصاویری زیبا از چند گوزن و خرس در این منطقه حفاظت شده ثبت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ