چند روز پیش یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس‌آباد شهرستان میامی سمنان بر اثر برخورد با ماشین تلف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
یک گربه مادر در اقدام جالب خود به دو جوجه تیغی کوچک شیر خود را داد تا آنها سیر کند.
تعداد کمی از حیوانات بچه های خود را در کیسه های بدنشان بزرگ می کنند. از جمله اپوسوم ها ، شیاطین تاسمانی ، کوالاها و کانگوروها . با این حال کانگورو یکی از متفاوت ترین کیسه داران حیات وحش است. کانگورو در هر بار زایمان فقط یک بچه به دنیا می اورد.
اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد گورکن های عسل خوار بدانید، این است که آنها به راحتی عقب نشینی نمی کنند، حتی در برابر شکارچیان بسیار بزرگتر از خودشان.
مادر کیان پیرفلک با انتشار ویدیویی در مورد بهبود وضعیت جسمی همسرش نوشت: «در پی دردهایی که می‌کشیم گاهی هم کمی خوشحال می‌شویم».
ویدیویی جالب از توله خرس‌های قهوه‌ای در آغوش مادر در پارک ملی گلستان مشغول شیر خوردن هستند.
مادر ۲۵ ساله ساکن اصفهان در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی، صاحب نوزادان چهار قلو شد.
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
زینب مولایی، مادر کیان پیرفلک، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از سفر میثم پیرفلک همراه دیگر اعضای خانواده برای دیدار از مزار کیان منتشر کرده است.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
پارسینه: نبرد تمام عیار جوجه تیغی مادر و پلنگ را در ادامه ببینید.
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
زینب مولایی مادر کیان پیرفلک ویدیویی جدید از کاردستی درست کردن دو فرزند خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: درست کردن کاردستی توسط مهندسان کوچک.
شب گذشته در گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، یک خرسِ مادر و ۲ توله‌اش مشاهده شدند.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
مراسم تشییع پیکر مادر نخست وزیر هند روز جمعه در احمدآباد برگزار شد.
جواد خیابانی در شبکه ورزش صحبت‌های جالب و عجیبی درباره مادران کرد.
برای اولین بار تصاویر لحظه پیدا شدن دو توله یوز ماده ایرانی را که چند روز قبل توسط یک دامدار ایرانی پیدا شدند را منتشر می‌کند. اکبر نیک‌فرجام، دامدار اهل سمنان، که یوزپلنگ‌های پارک توران را پیدا کرده این فیلم را گرفته است.
یک هوادار عراقی با ارسال پیامی به مادرش از فروش جواهرات او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عذرخواهی کرد.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ