قاچاقچیان مواد مخدر از روشی عجیب برای پرتاب تریاک و دیگر مواد مخدر به داخل خاک ایران استفاده می‌کنند. تریاک با یک تیرکمان بزرگ یا منجنیق به آنسوی مرز پرتاب می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده این منجنیق‌ها گاها برد طولانی هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
عجیب‌ترین پرتاب اوت لیگ برتر توسط بازیکن نفت مسجدسلیمان را ببینید.
رحیم‌پور ازغدی در واکنش به تمسخر پرتاب میمون به فضا از طرف غربی‌ها گفت: شما نبودید، اگر بودید شما را به جای میمون به فضا میفرستادیم! منبع: دانشجو
پرتاب اشتباه نارنجک جنگی حادثه دلخراشی را رقم زد و واکنش‌ها را در فضای مجازی برانگیخت.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
در جریان یک رقابت بسکتبال در آمریکا یکی از هواداران تیم اکلاهاما سیتی تادر با پرتاب توپ از نیمه ۲۰۰۰۰ دلار برنده شد.
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
کوپر تورسون یکی از دانش‌آموزان کلاس هشتم ایلینوی با پرتاب فوق‌العاده و از راه دور پیروزی تیمش را در کمال ناباوری رقم زد.
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
موشک بالستیک قاره پیما شلیک شده توسط کره شمالی به حداکثر برد ۶ هزار و ۴۰ کیلومتری رسیده از فاصله ۹۹۹.۲ کیلومتری به سمت آب‌های آزاد دریای شرقی کره پرتاب شده است.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
شرکت آمریکایی اسپیس ایکس روز سه شنبه موشک سنگین خود فالکون هوی را که در حال حاضر قدرتمندترین در جهان محسوب می‌شود و اولین برخاست آن از سال ۲۰۱۹ است، از فلوریدا پرتاب کرد.
یک بالگرد ارتش روسیه در حومه شهر کی یف پایتخت اوکراین هدف قرار گرفت و منهدم شد.
هواپیما‌های بدون سرنشین، بمب‌ها را از بالای سنگر‌های روسیه پرتاب می‌کنند، در حالی که بمب‌ها و نارنجک‌ها روی اهدافشان می‌افتند.
هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی یک بمب را بر روی سرباز روس پرتاب کرد و بمب درست به هدف اصابت کرد.
موشک پرتاب شده شرکت بلو اوریجین یک دقیقه پس از پرتاب در حالی که در فاصله هفت مایلی از زمین با سرعت ۷۰۰ مایل در ساعت در حرکت بود، دچار نقص فنی شد و سپس با چتر نجات در منطقه‌‌ای صحرایی در تگزاس فرود آمد.⁣
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که لحظه پرتاب مهمات از یک پهپاد ارتش اوکراین و اصابت آن به سرباز ارتش روسیه را نشان می‌دهد. گفته شده سرباز روس در این عملیات پای خود را از دست داده است.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.
مقامات مؤسسه تحقیقات هوا و فضا کره جنوبی (KARI) در بیانیه‌ای اعلام کردند: مدارگرد مسیریاب ماه که با نام دانوری (Danuri) نیز شناخته می‌شود، نخستین گام برای اطمینان یافتن از توانایی اکتشاف فضایی و تایید آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ