حمله مهاجمین مسلح به تفرجگاهی در مکزیک، به کشته شدن دست کم هفت نفر منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تک گل فولاد در دیداری تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن را محمد عباس‌زاده با پرش بلند خود به ثمر رساند.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به نامه سازمان لیگ اعلام کرد: نمی‌توانیم در زمان اعلام شده قراردادهای‌مان را ارائه دهیم!
مدیر برنامه های ویتور روکه معتقد است بارسا با خرید این بازیکن به هدف زده و او برای یک دهه در خط حمله بارسا آقایی خواهد کرد.
مهاجمان نوک تراز اول لیگ ایران همه در یک تیم جمع شده‌اند تا قهرمانی را از پرسپولیس و استقلال بگیرند.
مهاجم لژیونر شاغل در مجارستان جدیدترین مهاجمی است که چشم امیر قلعه‌نویی را گرفته است.
یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی می‌گوید خط حمله بایرن به اندازه کافی خوب نیست و در گلزنی مشکل دارد.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء معتقد است تیمش با وجود نمایش خوب بازنده می‌شود.
پرسپولیس در شرایط خاصی پا به دربی رفت گذاشته بود و در ترکیب این تیم مهاجمی دیده نمی‌شد اما حالا چهار مهاجم تخصصی تشنه بازی در دربی هستند.
امروز دوشنبه در حادثه تیراندازی مهاجمان ناشناس به معدن‌چیان در ایالت بلوچستان واقع در جنوب پاکستان، دست کم ۴ نفر کشته و شماری دیگر از آنها زخمی شدند.
منابع محلی از حمله مسلحانه به مرکز پلیس شهر کراچی پاکستان و تبادل آتش بین نیروهای پلیس و مهاجمان خبر دادند.
در روزهای نه چندان خوب استقلال آمار گلزنی مهاجمان این تیم بسیار مورد توجه است.
استقلال در شرایطی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که دروازه این تیم در چهار بازی قبل بسته مانده است.
قابل پیش بینی است ریکاردو ساپینتو در دربی هم از وجود امیر ارسلان مهطری در نوک خط حمله استقلال بهره ببرد.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
حسین آخانی استاد دانشگاه نوشت: خانم ابتکار شما دو عذر خواهی بزرگ به تاریخ ایران بدهکارید.
خیلی‌ها تصور می‌کردند زوج منشا و خرید جدید این باشگاه در خط حمله یعنی شیمبا، خطوط دفاعی لیگ را ویران می‌کنند، اما ۲بازیکن حالا در عضویت باشگاهی هستند که فرصت‌سوزترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
شیراز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت، گفت: تعداد دقیق شهدا و هویت مهاجمان مشخص نیست.
مهاجمان استقلال برای مسابقه با گل‌‌گهر سیرجان با انگیزه زیادی کار خود را جلو می‌برند.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.
مهاجم باتجربه استقلال با اینکه در هفته اول عملکرد درخشانی نداشت، اما همچنان می‌تواند انتخاب اول ساپینتو برای خط حمله این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ