نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
«جبهه عمل اسلامی» لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم «خاورمیانه جدید» دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.
تنها بازیکن باقی مانده از دومین خط دفاع برتر لیگ، قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.
نماینده سابق مجلس از ممنوع شدن فعالیت در فضای مجازی خبر داد.
محمد علی کامفیروزی وکیل مدافع پروانه سلحشوری از منع فعالیت رسانه ای در فضای مجازی این نماینده سابق مجلس خبر داد.
وکیل مدافع پروانه سلحشوری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم اتهام‌های اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم شد.
پروانه سلحشوری، از «فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی» منع شد
پروانه سلحشوری پس از حضور در دادسرا و ادای توضیحات با تودیع وثیقه آزاد شد.
نماینده تهران در مجلس دهم گفت: یکشنبه شب بود که ابتدا از طریق فضای توییتر متوجه شدم خبرگزاری‌های اصولگرا درباره احضار من به قوه قضاییه صحبت می‌کنند. صبح پی‌دی‌اف ابلاغیه را باز کردم و متوجه شدم در آن نوشته شده برای «دفاع از اتهام انتسابی» یعنی اساسا تفهیم اتهامی صورت نگرفته بود که مشخص شود برای چه جرمی من احضار شده‌ام.
برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ریسک جوانگرایی برای ماست، اما ما لذت می‌بریم از اینکه جوانانی داریم که اینقدر سلحشور و با انگیزه بالا به خود باوری مبارزه با بهترین های دنیا رسیده اند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت ابوالشهیدان مرحوم حاج رجب هداوند از رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
مهدی سلحشور، مداح گفت: افراد بی‌حجاب را می‌توان جمع کرد و با نهایت احترام و ادب با آنان صحبت کرد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
رئیس جمهور با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، روحیه سلحشوری جوانان مبارز فلسطینی را امتداد راه انقلاب اسلامی دانست.
دومین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
مبارک باد بر ملت عظیم الشأن ایران این چنین فرزندان سلحشور و جان بر کفى که نام آنان و کشورشان را جاویدان کردند و مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانى که در دو جبهه جنگ با دشمن باطنى و دشمنان ظاهرى پیروزمندانه و سرافراز امتحان خویش را دادند و براى اسلام سرافرازى آفریدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ