نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام‌شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است و این قابل قبول نیست که تیم اقتصادی دولت اعلام کند توان اجرای آن را ندارد.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی‌ها گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.
نماینده مردم خلخال در مجلس خطاب به محقق داماد گفت: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید. نمایندگان اجازه نمی دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود.
نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
نماینده مردم چابهار در مجلس درخصوص عملکرد وزات نفت در بحث بحران گاز، بیان می‌کند که کشوری که دارای دومین ذخایر گازی جهان است، طبیعتا این شرایط قابل پذیرش نیست که چنین کشوری با چنین منابع بی‌بدیلی کماکان مردم باید چنین مشکلاتی داشته باشند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادقانه با مردم سخن بگوییم تا آن‌ها باور کنند منابع انرژی کشور رو به اتمام است و نیازمند صرفه جویی آن‌ها هستیم برای این مهم از دو اهرم پاداش و جریمه برای کم مصرفان و پرمصرفان می‌توان استفاده کرد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «درخصوص همین موضوع، چند روز قبل در حوزه انتخابیه خود در مجالس مختلف، مسجد و برنامه‌هایی که با مردم به صورت مستقیم صحبت کردم، به نظرم اتفاقا جامعه نسبت به چنین مسائلی نگاه مثبتی دارد و آن را باز دارنده می‌داند؛ دست‌کم در افرادی که من با آن‌ها ارتباط داشتم چنین بود.»
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.
نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حوادث اخیر دشمنان و معاندان با انتشار اخبار کذب میدان‌داری کردند و این امر نشان می‌دهد هنوز در فاز رسانه نیازمند سرعت و کیفیت بخشیدن به اطلاع رسانی هستیم.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) اعلام کرد: این شرکت با چشم‌انداز پیشتازی در طراحی و توسعه قوای محرکه پایدار، توجه به کاهش مصرف و آلایندگی پیشرانه‌های خودرو را در دستور کار خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ