نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
مشروطه خواهان به خصوص علمایی که به قم رفته بودند، بر سر موضوعاتی که در دستخط نیامده بود و یا آمده بود باید طور دیگری نوشته می‌شد اختلاف داشتند.
یک ویدیوی کلوزآپ اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است که دقیقا نشان می‌دهد چرا نیش زنبور این قدر درد دارد. این ویدئو که نشان می‌دهد نیش زنبور چگونه کار می‌کند، بسیاری از بینندگان را ترغیب کرد که بگویند نیش زنبور بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که تا به حال حدس می‌زدند.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
واترباکی که در حال آب خوردن بود به معنای واقعی کلمه بدون هیچ دلیلی در زیر آب ناپدید می شود. تا انتهای ویدئو نمی توانید بفهمید چه چیزی آن را به زیر می کشد!
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه هرگونه دستکاری روی بینی و صورت باید بعد از سنین رشد صورت بگیرد تا استخوان‌ها و غضروف‌ها کاملا شکل گرفته باشند، می‌گوید: بر این اساس از سنین ١٦تا١٧سالگی به بعد و بر مبنای برخی توصیه‌های علمی از سن ١٨سالگی می‌توان برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کرد. کمااینکه در سنین نوجوانی معمولا انتظارات فرد از نتایج عمل زیبایی بدرستی شکل نگرفته است.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
دولت بلژیک ددرحال بررسی بازخرید تانک‌های لئوپارد ۱ با قیمت مناسب از یک شرکت برای ارسال آن‌ها به اوکراین است.
یک ایمپالا که با خیال راحت درحال چرا زیر یک درخت بود تصور نمی‌کرد که لحظاتی بعد به شکلی غافلگیرکننده کشته می‌شود.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
معاون سازمان ثبت احوال گفت: یک رمز پشت کارت ملی است. با این رمز امکان ورود به سیستم ثبت احوال وجود دارد.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ