اسپانیایی‌ها قصد دارند یک ورزشگاه ملی به سبک ورزشگاه ومبلی انگلیس برای میزبانی بازی‌های ملی خود بسازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اورکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، انتقال نیکولو زانیولو به استون ویلا را تایید کرد.
گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
در سال‌های غیبت رجوی، سران سازمان منافقین وعده‌های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که جود بلینگام، ستاره ملی‌پوش این کشور، در دو بازی سه‌شیرها در مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور نخواهد داشت.
کارشناس داوری تایید کرد که یک پنالتی قطعی برای پرسپولیس گرفته نشده است.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
چین ایمنی سویای اصلاح شده ژنتیکی را تایید کرده است. این نخستین تایید فناوری مذکور در یک محصول است.
کمیته استیناف فوتبال ایران حکم کمیته انضباطی (علیه) کاوه رضایی را تایید کرد.
در رأی شعبه دیوان عالی کشور آمده است؛ در لایحه فرجام خواه، دلیل و مدرکی که موجبات نقض رأی را فراهم آورد وجود ندارد و دادنامه محکوم علیه مطابق دلایل موجود در پرونده و طبق قانون صادر شده است.
متهم در جریان یک نزاع مردی قصاب را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شه بود.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر نخواهد بود.
مدیرعامل پرسپولیس از برگزاری قطعی اردوی این تیم در خارج از کشور در مقطع نیم فصل لیگ برتر خبر داد.
دو باشگاه میلان و اینتر امروز رسما تایید کردند که استادیوم جدیدی که قصد ساخت آن را دارند حداکثر ظرفیتی 65هزار نفره خواهد داشت.
لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن، که شب گذشته گل اول تیمش را به بارسلونا زد، به دلیل مصدومیت 6 هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ