در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال حاضر نشد گزینه معرفی شده از سوی باشگاه را تایید کند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
سرمربی استقلال تأیید کرد که این باشگاه در روزهای آینده بازیکن خارجی جذب می کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
پایگاه خبری فوتی رنکینگ با اعلام برنامه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛ به قرار گرفتن نام باشگاه تراکتور به جای استقلال اشاره کرده است.
باشگاه‌هایی که مجوز نگرفتند، به مدت ۵ روز کاری فرصت اعتراض دارند تا در کمیته استیناف تشکیل پرونده شود.
پس از بررسی مصدومیت رضا میرزایی، پارگی رباط صلیبی بازیکن اصفهانی آبی‌پوشان تایید شد تا او علاوه بر بازی‌های پایانی این فصل، نیمی از فصل آینده را هم از دست بدهد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
باشگاه استقلال تایید کرد فیفا اتمام ماجرای پرونده شکایت آندره آ استراماچونی را اعلام کرده است.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که صحبت های بیان شده از زبان ریکاردو ساپینتو، به دلیل تفاوت فرهنگ ها بوده است.
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که بازیکنان تیم استقلال تا پایان هفته دهم بازی‌ها 30 تا 35 درصد دریافتی داشته‌اند.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
تغییر نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان رسما تایید شد
ساپینتو هافبک ازبکستانی تیمش را تایید کرد تا در نهایت آمانوف که شایعه خروج نامش از لیست این تیم شکل گرفته بود، در جمع آبی پوشان ماندنی شود.
رای پرونده آندره استراماچونی توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) صادر و محکومیت سنگین استقلال مورد تایید قرار گرفت.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ