چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری بانک تجارت شب گذشته در تالار رودکی تهران برگزار شد تا در جریان آن هشت شرکت زیرمجموعه «تفتا»، دستاوردها و خدمات خود را در قالبی متفاوت و موسیقایی ارائه کنند.
مهدی ترابی را یک تیم اماراتی نشان کرده و مذاکراتی فعلا بی‌نتیجه بین طرفین انجام شده است.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ نفر از برترین متخصصان شاغل در خارج از کشور تایید اولیه ثبت نام در سامانه طرح جایگزینی سربازی را اخذ کرده اند.
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
اگر شورای نگهبان انتخابات تناسبی را تایید کند، برای اولین بار این شیوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد و آنگاه می‌توان مزایای و معایب این انتخابات را در عمل بررسی کرد. اگر احزاب قوی و لیست‌های محدودی وجود داشته باشند، شناخت مردم از نامزد‌ها و انتخاب آن‌ها راحت‌تر می‌شود، ولی تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که در روز‌های منتهی به انتخابات شاهد لیست‌های متعدد و متنوع خواهیم بود که برای خیلی‌ها شناخته شده نیستند.
نماینده کتاب رکوردهای گینس گواهی رکورد جدید کریستیانو رونالدو را به او اهدا کرد.
استخدام کارمندان از زمانی افزایش یافت که ناصرالدین‌شاه برای هریک از وزارتخانه‌ها مسئولی تعیین کرد و قرار شد هر وزیر شرح وظایف و فعالیت وزارتخانه خود را تنظیم و به تأیید او برساند.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این جلسه کلیات برنامه مشترک دستگاه‌های دولتی برای مهار تورم و رشد تولید در ۱۰ بند تأیید و مقرر شد که تا پایان هفته برای اجرا ابلاغ شود.
خاطره نفر اول خیلی زود به گریه ختم شد: «شرکتم ورشکست شد، صورت وضعیتام رو تایید نمی‌کردن. خونه و ماشین اصلیم رو فروختم تا بدهیا و چک‌ها صاف شد. برگشتم خونه مادرم. رفتم اسنپ ثبت‌نام کردم و شروع کردم مسافرکشی، اولین روز کاری یکی از دانشجوهام رو سوار کردم که بعد که پیاده شد کنار خیابون وایسادم و گریه کردم.»
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.
مدودف تاکید کرد: کی‌یف به این اشاره کرده است که هیچ پیروزی‌ای وجود ندارد. در بهترین حالت، تقسیم این کشور به چند بخش دنبال خواهد شد. اما در واقع، این اولین گام برای به رسمیت شناختن واقعیت‌هایی است که در عمل ایجاد شده است.
کاخ سفید ورود زلنسکی به آمریکا را تایید کرد. این دومین سفر زلنسکی به آمریکا از زمان قدرت گرفتن به عنوان رئیس جمهور اوکراین و اولین سفر او از زمان آغاز جنگ روسیه است.
مارکوس راشفورد چند ثانیه بعد از حضور در زمین موفق شد گل پنجم انگلیس مقابل ایران را به ثمر برساند.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی اصلاح بند «ز» تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تغییر سازوکار تأمین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت: اولین فرد مبتلا آبله میمون در ایران که یک خانم ۳۴ ساله است، در اهواز شناسایی شد و با تایید آزمایش‌های اولیه و نهایی در حال طی کردن دوره بیماری خود در منزل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ