لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اورکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، انتقال نیکولو زانیولو به استون ویلا را تایید کرد.
گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
دل نیدو جونیور، رئیس باشگاه سویا، اعلام کرد که این باشگاه قصد خرید سرخیو راموس را ندارد.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
در سال‌های غیبت رجوی، سران سازمان منافقین وعده‌های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند.
اسپانیایی‌ها قصد دارند یک ورزشگاه ملی به سبک ورزشگاه ومبلی انگلیس برای میزبانی بازی‌های ملی خود بسازند.
معاون اول ریاست قوه قضاییه ایرانیان خارج از کشور را به بازگشت به وطن فراخوانده و تاکید کرده است که این افراد حتی اگر پرونده قضایی هم داشته باشند، در فرودگاه بازداشت نخواهند شد.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که جود بلینگام، ستاره ملی‌پوش این کشور، در دو بازی سه‌شیرها در مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور نخواهد داشت.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که تلاش می کند لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
پس از اینکه معلوم شد، حزب لیکود طبق آخرین نتایج شمارش آراء در صدر قرار دارد، بنیامین نتانیاهو در جمع طرفداران خود تاکید کرد که آماده بازگشت به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی است.
دو باشگاه میلان و اینتر امروز رسما تایید کردند که استادیوم جدیدی که قصد ساخت آن را دارند حداکثر ظرفیتی 65هزار نفره خواهد داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها جدی باشند و بخواهند اراده و میلشان برای بازگشت به برجام را نشان دهند همین پیام‌های غیرمستقیم کفایت می‌کند.
واشنگتن قرار است در مقابل امضای توافق هسته‌ای با ایران و بازگشت به برجام، امتیازات و بسته جبرانی امنیتی در اختیار تل آویو قرار بدهد و تاکید می‌کند گفتگو‌ها درخصوص این بسته هنوز رسمی نشده است، اما به محض امضای توافق هسته‌ای، این "امتیازات جبرانی" هم علنی خواهد شد.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ