رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در جریان سخنرانی برای نظامیان و نیروهای امنیتی این کشور گفت که سربازان روس در شورش اخیر، در شرایطی دشوار ایستادگی کردند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
رئیس دومای دولتی روسیه در سخنانی اعلام کرد: اقدام تروریستی علیه پوتین، حمله به روسیه است؛ از سلاح‌هایی استفاده کنیم که اوکراین را نابود کند.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
رئیس جمهور روسیه اقدام نیروهای اوکراین در مین‌گذاری مراکز پزشکی در ماریوپل را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور روسیه به نئونازی های اوکراین درباره اقدامات خرابکارانه علیه روس ها هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
رئیس‌جمهور روسیه در اقدامی تلافی‌جویانی فرمان ممنوعیت فروش نفت روسیه به کشورهای غربی را صادر کرد.
رئیس جمهور روسیه روابط دیرینه میان مسکو و هاوانا را اقدامی پایه ریزی شده از سوی «فیدل کاسترو» دانست.
دوگین با صحبت در مورد وضعیت اوکراین نوشت که هر روس واقعی اکنون باید غصه بخورد و دندان‌های خود را به دلیل وضعیت فعلی از درد به هم فشار دهد
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو هر اقدامی که برای حل و فصل مناقشات میان ایروان و باکو لازم باشد، انجام می دهد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
این سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روز گذشته خود نیز تاکید کرد که چین و اوکراین دو شریک راهبردی هستند و از زمان ایجاد روابط دیپلماتیک بین دو کشور از 30 سال قبل، همکاری در زمینه های مختلف بین دو کشور پیشرفت خوبی داشته است.
کارشناسان معتقدند که اقدام پوتین در اعطای تابعیت روسی به اسنودن در ادامه تشدید تنش‌ها میان مسکو و واشنگتن قرار دارد.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ