رئیس جمهور روسیه روابط دیرینه میان مسکو و هاوانا را اقدامی پایه ریزی شده از سوی «فیدل کاسترو» دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
«یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز به‌تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ پرداخت.
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری روسیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره توافقات دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی گفتگو کرد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان در دیدار خود بر لزوم گسترش مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کردند.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
هنوز مردم روسیه برای مخالفت با جنگ قیام نکرده‌اند؛ اما یک جنگ طولانی، روس‌ها را از آینده‌ای تیره و تار می‌ترساند و این ترس، احتمالا شعله‌های انقلابی را در روسیه روشن می‌کند. روسیه، سابقه تغییر رژیم در پی جنگ‌های ناموفق را دارد. جنگ روسیه و ژاپن ۱۹۰۵-۱۹۰۴ و جنگ جهانی اول به انقلاب بلشویکی منجر شد. انقلاب‌ها در روسیه زمانی رخ داده‌اند که دولت در اهداف اقتصادی و سیاسی خود شکست خورده است.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از اعلام آمریکا مبنی بر ارسال سامانه‌های موشکی پاتریوت به اوکراین، اعلام کرد که ارسال این سامانه‌ها جنگ را طولانی خواهد کرد.
کرملین از گفتگوی تلفنی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه و رایزنی دو طرف درباره موضوعات مختلف خبر داد.
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
دوربین تعبیه شده در داشبورد یک خودرو لحظه وقوع انفجارهای هولناک در شهر دنیپرو اوکراین را ضبط کرده است. صبح امروز (دوشنبه) چندین انفجار در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف پایتخت این کشور رخ داد. لویو، ترنوپیل و دنیپرو از دیگر شهرهای اوکراین هستند که امروز با چندین انفجار روبرو شده‌اند. این انفجارها، از گسترده‌ترین حملات روسیه به اوکراین از زمان آغاز جنگ و نخستین حمله موشکی به پایتخت اوکراین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این حملات پس از آن رخ داد که ولادیمیر پوتین، شب گذشته اوکراین را به سازماندهی انفجار قدرتمند پل ارتباطی شبه‌جزیره کِریمه به روسیه متهم کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر تأکید کرد: جهان به سوی نظم چندقطبی در حرکت است، اما کشورهایی که به دنبال حفظ سلطه و سیطره خود بر جهان‌اند، مخالف نظم جدید هستند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه به‌دلیل جنگ جاری در اوکراین، حق حضور در اجلاس جی۲۰ را ندارد.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ