رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان آسیا پس از ۱۶ سال به فوتبال ایران باز می گردد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران مسابقات کاپ آسیا در اردن را با شکست در دیدار فینال مقابل فیلیپین سپری کردند  تا برای اولین بار  در تاریخ بسکتبال نایب قهرمان آسیا شوند.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران مسابقات کاپ آسیا در اردن را با شکست در دیدار فینال مقابل فیلیپین سپری کردند  تا برای اولین بار  در تاریخ بسکتبال نایب قهرمان آسیا شوند.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران برای حضور در دو تورنمنت آسیای مرکزی و قهرمانی آسیا در این رده سنی راهی ازبکستان شد.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ماکائو به پیروزی رسید.
تیم‌های مازی، سنگاپور و گوام به عنوان حریفان تیم بسکتبال زیر ۱۶ سال دختران در مسابقات قهرمانی آسیا - دیویژن B- مشخص شدند.
تیم‌های مازی، سنگاپور و گوام به عنوان حریفان تیم بسکتبال زیر ۱۶ سال دختران در مسابقات قهرمانی آسیا - دیویژن B- مشخص شدند.
بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران با حضور در تمرینات بزرگسالان که این روزها در حال آماده شدن برای حضور در لیگ ملت‌های 2023 هستند، تمرینات آن‌ها را آنالیز می‌کنند.
مهدی اله پور اظهار کرد: : طی سال‌های گذشته در شهرستان‌های جغتای، جوین، بردسکن، سبزوار و خواف که از جمله مهمترین زیستگاه‌های مطلوب و ایده‌آل برای حضور یوزپلنگ ایرانی در خراسان رضوی قلمداد می‌شود و مشاهدات حضور گونه مذکور توسط دوستداران و محیط‌بانان گزارش شد، اما مستندسازی لازم صورت نپذیرفته است.
میلان بعداز ۱۶سال در نیمه‌نهایی؛ خوشبختی سری‌آ
حضور تیم ملی بسکتبال دختران زیر۱۶ سال در مسابقات قهرمانی اسیا ۲۰۲۳ اردن Division B تایید شد.
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
ساداتی‌نژاد گفت: پس از ۱۶ سال قرارگاه دیپلماسی غذایی در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شد،در دولت سیزدهم توانستیم بازار سیب برای پاکستان را باز کنیم که در امنیت باغداران ایرانی اهمیت دارد.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ