رئیس جمهور روسیه به نئونازی های اوکراین درباره اقدامات خرابکارانه علیه روس ها هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسای جمهور روسیه و بلاروس امروز یکشنبه در شهر سن‌پترزبورگ دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: غرب از اوکراین برای تضعیف روسیه استفاده می‌کند.
یکی از مقامات سرویس اطلاعات اوکراین امروز در سخنانی گفت: «پوتین و پریگوژین» در اولویت فهرست ترور ما قرار دارند.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
رئیس دومای دولتی روسیه در سخنانی اعلام کرد: اقدام تروریستی علیه پوتین، حمله به روسیه است؛ از سلاح‌هایی استفاده کنیم که اوکراین را نابود کند.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
رئیس جمهور روسیه اقدام نیروهای اوکراین در مین‌گذاری مراکز پزشکی در ماریوپل را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور روسیه با امضا قانونی شرایط حذف اوکراین از گذرنامه شهروندان روسی را تسهیل کرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
رئیس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه‌های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «آتش‌بس» اعلام کرد.
رئیس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه‌های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «آتش‌بس» اعلام کرد.
دوگین با صحبت در مورد وضعیت اوکراین نوشت که هر روس واقعی اکنون باید غصه بخورد و دندان‌های خود را به دلیل وضعیت فعلی از درد به هم فشار دهد
رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد: اگر اوکراین بار دیگر ضمانت‌هایش را نقض کند، از توافق غلات بیرون می آییم.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در گفتگوی تلفنی امروز با اردوغان گفت که کی یف با حمایت غرب از کریدور غلات برای حمله به سواستوپل استفاده کرد.
رئیس‌جمهوری روسیه گفت: اکنون نیازی به حملات گسترده نیست و ما قصدی برای ویران کردن اوکراین نداریم؛ برنامه‌های دیگری داریم و آن‌ها را دنبال می‌کنیم.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
این سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روز گذشته خود نیز تاکید کرد که چین و اوکراین دو شریک راهبردی هستند و از زمان ایجاد روابط دیپلماتیک بین دو کشور از 30 سال قبل، همکاری در زمینه های مختلف بین دو کشور پیشرفت خوبی داشته است.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ