دوگین با صحبت در مورد وضعیت اوکراین نوشت که هر روس واقعی اکنون باید غصه بخورد و دندان‌های خود را به دلیل وضعیت فعلی از درد به هم فشار دهد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به حکم دادگاهی در روسیه، دو تن به دلیل کمک به فرار غیرقانونی عوامل ترور داریا دوگین به زندان محکوم شدند.
دادگاهی در روسیه یکی از عوامل ترور هولناک داریا دوگین را شناسایی و قرار بازداشت صادر کرد.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
اتحادیه اروپا چند فرد از جمله الکساندر دوگین فیلسوف روسیه را تحریم کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد دومین تبعه اوکراینی مظنون به ترور دختر الکساندر دوگین، فیلسوف برجسته روس را شناسایی کرده است.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
وزارت کشور اتریش شایعات مربوط به قتل ناتالیا ووک را تایید نکرد.
مسئول روابط عربی و بین المللی حزب الله لبنان ترور داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر و فلیسوف روسی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که کتمان دخالت کی‌یِف در قتل دختر فیلسوف و متفکر برجسته روسیه، «حلقه‌ دیگری از زنجیره دروغ‌های رئیس جمهور اوکراین است.»
وزیر خارجه روسیه ترور دختر فیلسوف مطرح این کشور را «جنایتی وحشیانه و نابخشودنی» خواند.
سازمان ملل متحد انجام تحقیقات پیرامون ترور داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر مشهور روس را خواستار شد.
نماینده روسیه در سازمان ملل امروز با اعلام اینکه موضوع قتل «دوگین» را در نشست شورای امنیت مطرح خواهد کرد، گفت: کشورهای غربی به اوکراین در شانتاژ نیروگاه اتمی «زاپروژیا» کمک می‌کند.
پوتین گفت: داریا دوگین یک روزنامه نگار، دانشمند، فیلسوف و خبرنگار نظامی است که صادقانه به مردم و میهن خدمت کرده است.
رئیس جمهور روسیه امروز با تسلیت مرگ «داریا دوگین» گفت که قتل وی «جنایتی نفرت انگیز و بزدلانه» بوده است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد قتل دختر مشاور ارشد رئیس جمهور این کشور از سوی نهادهای امنیتی اوکراین اجرا شده است.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
به گفته پودولیاک، مقامات روسیه از مرگ دوگین استفاده خواهند کرد تا «فشار اطلاعاتی و ایدئولوژیکی» در جامعه را افزایش دهند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اگر ردپای دولت اوکراین در حادثه قتل دختر فیلسوف مشهور روس تأیید شود، باید از این پس درباره اجرای سیاست تروریسم دولتی کی‌یف صحبت کرد.
شب گذشته دختر الکساندر دوگین، مفسر سیاسی و از افراد پر نفوذ و نزدیک به ولادیمیر پوتین که از او به عنوان «مغز پوتین» یاد می‌شود در یک بمب‌گذاری کشته شد.
منابع خبری روسیه از کشته شدن دختر «الکساندر دوگین»، از چهره‌های نزدیک به «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه خبر دادند.
خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.
منابع روسی از کشته شدن داریا دوگین دختر الکساندر دوگین فیلسوف مشهور روسی درپی انفجار خودروی حامل وی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ