ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه، فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
«فراخوان شناسایی شرکت‌های توانمند در حوزه مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک برای شناسایی منابع آب ژرف» توسط ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی منتشر شد.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
بنیاد ملی نخبگان به تازگی اقدام به اعلام فراخوانی در راستای حمایت و توسعه از رویدادهای رقابتی مسئله محور کرده است.
یک اقتصاد ممکن است رشد یابد اما به دلایل فقر عمومی، بیکاری فراوان و نابرابری های اجتماعی «توسعه» نیافته باشد یا توسعه اقتصادی دچار تغییرات زیربنایی کیفی شده بدون آنکه تغییر کمّی داشته باشد.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
فراخوان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه آب و محیط زیست از سوی ستاد توسعه فناوری‌های آب فرسایش، خشکسالی و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.
فراخوان شناسایی عامل توسعه زیرزنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و اقتصاد دریا با تاکید برجنبه‌های فناورانه منتشر شد.
طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی در زمینه گردشگری دست یابد.
فراخوان گرنت موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) برای تحقیقات دانشجویی تا آذر ماه سال جاری منتشر می شود.
فراخوان اعطای گرنت‌ اصلی کمیته‌های تخصصی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) در آبان ماه سال جاری منتشر شد.
رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان مردم منطقه آسیای میانه و ایران گفت: توسعه روابط با کشورهای حوزه آسیای میانه بخصوص تاجیکستان جزو اولویت‌های اول سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای دریافت ایده های «بذر، نهال و اندام تکثیری گیاهان دارویی» و حمایت از آنها منتشر کرد.
ستاد توسعه زیست فناوری فراخوانی برای پژوهشگران حوزه بیوتکنولوژی، در راستای هدفمندسازی پژوهشها منتشر کرد.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی از ذینفعان در مورد مقررات عمده‌فروشی فیبرنوری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ