مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از برقراری روابط کارگزاری سوئیفت روسی با پلتفرم‌های داخلی خبر داد.
از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه‌اندازی می‌شوند.
وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
غنی‌نژاد ادامه می‌دهد که چپ‌ها کاری کردند که ۴۰ سال ما را گرفتار کردند!‌ای کاش آقای غنی‌نژاد منظور خود از چپ بودن و کار‌های چپ‌ها در چهل سال اخیر را مشخص می‌کرد و سپس در مقابل به برخی رفتار‌های نئولیبرال‌ها در این تاریخ چهل‌ساله نیز اشاره می‌کرد که خصوصی‌سازی‌های مطلوب جناح ایشان در جریان اصلاح‌طلبی و حتی اصولگرایی چه بلایی بر سر کارگران آورد و در دولت‌های مطلوب ایشان نیز با کلماتی مانند توسعه و خصوصی‌سازی تمام کارگرانی که به امید بهبود وضعیتی بهتر رای داده بودند را فقیر‌تر کردند.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
آیین انعقادتفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور مدیران عامل ۲ مجموعه در حالی برگزار شد که طرفین بر سرمایه گذاری در توسعه فعالیت های معدنی تاکید کردند.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و توسعه ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ای و با هدف حمایت از شرکت‌های صرافی فعال، طرح "صرافان" بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.
پژوهشگران دانشگاه آلبرتا مشغول توسعه پارچه هایی با قابلیت خود ضدعفونی کننده هستند که برای تهیه لباس کارگران خط تولید و همچنین انواع یونیفرم ها مناسب است.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.1.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
به موجب مصوبه جلسه عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ