معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر تخصصی وزارت ارتباطات بر بازگشایی گوگل پلی است.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات از آغاز واگذاری ۷۰۰دستگاه موتورسیکلت برقی تولید داخل در ناوگان پست کشور خبر داد.
رویداد «تبیین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره ادعای قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور تأکید کرد: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی، چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می‌کند و تاکنون دراین‌ارتباط نه چیزی تصویب و نه ابلاغ شده است.»
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس به‌تازگی از پیام اینستاگرام و پرسش این شرکت در مورد شرایط ایران خبر داده بود اما وزارت ارتباطات می‌گوید از ماجرای این پیام بی‌خبر است.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
وزارت ارتباطات می گوید که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک کوتاه که با دستور قضائی اعمال شده بود، برطرف شد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت : وزیر ارتباطات رویکرد مثبتی به پیام رسانهای بومی دارد و بر اجرای تکالیف در این زمینه مصمم است.
وزارت ارتباطات رفع فیلتر واتس‌اپ را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ