زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش تهدیدی علیه منطقه و ایران صورت بگیرد، گفت: به دنبال رفع انسداد کریدورهای مواصلاتی در منطقه هستیم.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود و ما به آژانس اجازه ورود به مسائل غیرهسته‌ای را نخواهیم داد.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران توانایی صید آبزیان در هر عمقی دارد و هیچ کشور خارجی را برای صید در ایران نمی‌پذیریم.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: اجازه نمی‌دهیم سد چم‌شیر آبگیری شود.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجازه نخواهیم داد تا اردبیل به سرنوشت آلودگی کلان‌شهرهایی مانند تهران و تبریز گرفتار شده و یا سلامت محیط زیست آن به مخاطره بیافتد.
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.
در حالی که وزات نیرو خبر از احتمال آبگیری سد چمشیر تا پایان آذر را داده است؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید، اجازه ایجاد سدی مشابه گتوند ۲ را نمی‌دهیم.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص اخبار پیرامون واگذاری ۵ هزار معدن گفت: لیست این معادن را از وزارت صمت خواسته‌ایم و مجوز فعالیت معادن در مناطق چهارگانه را نمی‌دهیم.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تأمین میوه شب یلدا گفت: اجازه نمی‌دهیم قیمت میوه برای شب یلدا بالا رود.
رئیس شورای شهر تهران گفت:هیچگاه اجازه نمی‌دهیم فردی به سرود جمهوری اسلامی ایران بی احترامی کند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
زنجان- رئیس جمهور گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم قطار شتابان پیشرفت کشور کُند یا متوقف شود.
رئیس دستگاه قضا بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.
رئیس قوه قضاییه همچنین در مورد تهدیدکنندگان امنیت روانی تاکید کرد که همان برخورد بازدارنده در قبال عناصر میدانی اغتشاشات، وفق موازین قانونی با ترویج‌کنندگان اکاذیب و شایعه‌سازان که درصدد التهاب‌آفرینی و ارعاب شهروندان هستند، انجام خواهد گرفت.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.
رئیس مجلس گفت: اگر طرف غربی بخواهد با قلدری به برجام عمل نکند، اجازه زیاده‌خواهی به آنها نمی‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ