به نظر می رسد کنگره محدودیت های سختگیرانه ای بر استفاده از چت جی پی تی و ابزارهای هوش مصنوعی مولد مشابه وضع کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
قائم مقام فرهنگستان علوم، انتقاد خود را در عرصه سیاست بین‌الملل عنوان کرد و ادامه داد: در نقد به سیاست بین‌الملل می‌توانیم بگوییم تکلیف تعاملات بین الملل ما واضح نیست و باید روی این مسئله تامل کنیم. در اینجا برگزاری این کنگره امیدبخش و نشان مثبتی است، چرا که از بستر دانشجویی استفاده می‌شود و دانشجویان و جوانان پرتحرک، با نشاط و آرمان‌گرای حقیقت‌بین در چارچوب واقعیات، آرمان‌های خود را ترسیم می‌کنند.
دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار توضیحات بلینکن درباره پرونده رابرت مالی شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
وزیر امور خزانه‌داری آمریکا در میان اعضای کنگره اعتراف کرد که واشنگتن باید منتظر کاهش استفاده از دلار در دنیا باشد.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، در تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریورماه برگزار می شود.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
دبیر علمی کنگره گفت: قوز قرنیه طیف وسیعی دارد و می‌تواند از قوز قرنیه کم تا قوز قرنیه شدید باشد. در مقادیر کم قوز قرنیه ممکن است بیمار و معاینه کننده به راحتی بیماری را تشخیص ندهند. در مواردی که شدت قوز قرنیه کم باشد، تصحیح دید بیمار با عینک ممکن است. در صورتی که شدت قوز قرنیه متوسط باشد، تصحیح دید بیمار با عینک مقدور نیست و بیمار باید از لنز‌های تماسی سخت مخصوص قوز قرنیه استفاده نماید.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران به میزبانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
دموکرات‌های کنگره آمریکا طرحی را معرفی کرده‌اند که در صورت تصویب، کاخ سفید پیش از دستور حمله هسته‌ای مجبور به اخذ مجوز از کنگره خواهد شد.
یک روز پس از افشای برنامه‌های تسلا برای افتتاح کارخانه باتری مگا پک در شانگهای چین، مقامات آمریکایی در این زمینه اظهار نگرانی کرده‌اند.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان، نسبت به بروز مسمومیت بر اثر استفاده بیش از حد از ویتامین‌ها در کودکان هشدار داد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
با افزایش تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور از قانون‌گذاران این کشور خواست سریع قانون منع استفاده از سلاح‌های تهاجمی را تصویب کنند.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی اورژانس‌ها با اشاره به شیوع گسترده آنفلوآنزا در میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و منع استفاده آسپرین برای تب ناشی از آنفلوآنزا در کودکان افزود: بهتر است مصرف آسپرین در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند، استفاده نشود.
در مورد ایران، توافق هسته‌ای و مذاکره بر سر آن پایان یافته قلمداد می‌شود. نماینده ارشد بایدن در ایران چند روز پیش گفته بود که ما در حال حاضر وقت خود را برای توافق هسته‌ای تلف نمی‌کنیم. جمهوری‌خواهان همواره از موضوع ایران به عنوان اهرمی برای ضربه زدن به بایدن استفاده می‌کنند و می‌گویند او نسبت به ایران رویکردی بسیار نرم و ملایم داشته است.
سخنگوی بیستمین کنگره ملی حزب حاکم چین گفت که این کشور برای حل مساله تایوان، استفاده از «زور» علیه حامیان استقلال این جزیره و نیروهای مداخله‌گر کشورهای ثالث را رد نمی‌کند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: طرف آمریکایی آمادگی پذیرش بازگشت به برجام را قبل از انتخابات کنگره ندارد اما با استفاده از ابزارهای وسیع تبلیغاتی و رسانه ای می کوشد این طور جا بیاندازند که ایران مشغول به تعویق انداختن توافق است.
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ