کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار توضیحات بلینکن درباره پرونده رابرت مالی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تیراندازی مرگبار در آمریکا، خواستار تغییر قوانین نگهداری سلاح در این کشور شد.
فارین پالسی در گزارشی نوشته که گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، خواستار تامین بمب‌های خوشه‌ای برای اوکرین شده‌اند!
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار ارسال سامانه موشکی پیشرفته ارتش این کشور به اوکراین شدند.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
مجلس نمایندگان آمریکا قرار است هفته آینده در مورد طرح مقابله با شرکت‌های مخابراتی چینی هواوی و زد تی ای که از سوی دولت ایالات متحده تهدیدی امنیتی تلقی می‌شوند، رأی‌گیری کند.
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
نماینده کنگره آمریکا اعلام کرد که این کشور باید برای برقراری صلح در اوکراین تلاش کند.
کنگره آمریکا در پی گامی فراتر از ممنوعیت تیک‌تاک است و در حال بررسی لایحه‌ ای برای مقابله با رشد جهانی پلتفرم‌های ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا است.
نماینده کنگره آمریکا خواستار تصویب قانونی برای تحریم شرکت های چینی کمک کننده به روسیه شد.
با گذشت نزدیک به یک سال از جنگ در اوکراین، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا خواهان توقف کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین هستند.
سناتورهای آمریکایی به دنبال توقف فروش F-۱۶ به ترکیه بدلیل مخالفت آنکارا با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو هستند.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
واحد خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا درباره مخاطرات ناشی از ارسال احتمالی سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین هشدار داد.
زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی خود در کنگره آمریکا خواستار حمایت دو حزبی از اوکراین شد.
کنگره آمریکا لایحه ای را برای جلوگیری از اعتصاب در بخش راه آهن و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد این کشور تصویب کرد.
در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و چین، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند کنگره این کشور با تصویب یک بسته کمکی بی‌سابقه، به دنبال تجهیز و تسلیح سریع جزیره تایوان است.
با نزدیک‌شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور پیشین این کشور با انتقاد از دولت کنونی این کشور، خواستار حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه شد.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
گروهی از ۱۳ شرکت از کنگره آمریکا خواسته اند با تصویب لایحه ای قدرت گوگل و فیس بوک را کنترل کنند.
مجلس نمایندگان آمریکا هم با تشکیل کمیته دو حزبی وارد تحقیقات بر سر نامه های محرمانه کشف شده خانه ترامپ شد.
«رشیده طلیب» با راه اندازی طوماری خواستار مشروط شدن کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی به توقف اشغالگری و نژادپرستی این رژیم علیه ملت فلسطین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ