بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار توضیحات بلینکن درباره پرونده رابرت مالی شد.
به نظر می رسد کنگره محدودیت های سختگیرانه ای بر استفاده از چت جی پی تی و ابزارهای هوش مصنوعی مولد مشابه وضع کرده است.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، در تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریورماه برگزار می شود.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران به میزبانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
دموکرات‌های کنگره آمریکا طرحی را معرفی کرده‌اند که در صورت تصویب، کاخ سفید پیش از دستور حمله هسته‌ای مجبور به اخذ مجوز از کنگره خواهد شد.
یک روز پس از افشای برنامه‌های تسلا برای افتتاح کارخانه باتری مگا پک در شانگهای چین، مقامات آمریکایی در این زمینه اظهار نگرانی کرده‌اند.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
کنگره آمریکا در پی گامی فراتر از ممنوعیت تیک‌تاک است و در حال بررسی لایحه‌ ای برای مقابله با رشد جهانی پلتفرم‌های ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا است.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
نخستین کنگره پزشکی مبتنی بر سبک زندگی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، آشنایی با دستاوردهای علمی و گسترش تعامل و همکاری میان پژوهشگران علوم اعصاب پایه و پالینی برگزار می شود.
سناتورهای آمریکایی به دنبال توقف فروش F-۱۶ به ترکیه بدلیل مخالفت آنکارا با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو هستند.
کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار فرصت طلایی برای تبیین موفقیت‌های زنان ایرانی است که با مخاطب‌شانسی بهتر و انتخاب هوشمندانه‌تر جامعه هدف، در سالهای آینده می‌تواند اثرگذارتر هم باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه کنگره بین المللی بانوان نتایج موثر کوتاه و بلند مدت دارد، گفت: تفاهم نامه و قراردادهایی در حاشیه این کنگره منعقد شد.
بیست و چهارمین کنگره ملی سالیانه بزرگ‌ترین مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی در حوزه نظام سلامت با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
نهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت ۲۱ دی ماه در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
واحد خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا درباره مخاطرات ناشی از ارسال احتمالی سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین هشدار داد.
کنگره آمریکا لایحه ای را برای جلوگیری از اعتصاب در بخش راه آهن و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد این کشور تصویب کرد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ