ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
دیداراعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل بارهبرانقلاب
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که این کشور در خصوص ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین با کنگره مشورت خواهد کرد.
بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
رئیس جمهور در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.
دیدار کنگره ملی بزرگداشت شهدای سبزوار و نیشابوربا مقام معظم رهبری
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با سخنرانی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
پکن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ قویا با استقلال تایوان مقابله و در راستای پیشبرد الحاق این جزیره به چین حرکت خواهد کرد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد. در این کنگره از بانوان برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
بیست و چهارمین کنگره ملی سالیانه بزرگ‌ترین مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی در حوزه نظام سلامت با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلمی از در حاشیه دیدار رهبر انقلاب با دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌‎کنید.
فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌کنید.
جامعه ورزش با حضور در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، یاد و خاطره ۵۱۳۵ شهید ورزشکار را گرامی داشتند.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
کمیته امور دولت و امنیت داخلی سنای آمریکا چهارشنبه هفته جاری جلسه استماعی برای بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت کشور با شرکت های فیس بوک، یوتیوب، توئیتر و تیک تاک برگزار می کند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره این کشور نوشت: اطلاعیه پیوست را به فدرال رجیستر ارسال کرده و بیان داشتم که وضعیت اضطراری که در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۲ وضع شد، یک سال دیگر برقرار خواهد بود.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
بوشهر- کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و مسئولان استان بوشهر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ