مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکلهای مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در حکمی حسین یکتا را به عنوان "نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین" منصوب کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشاوره‌ای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی تاکید کرد.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
رئیس‌جمهور در حکمی «حسین یکتا» را به عنوان «نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین» منصوب کرد.
رئیس جمهور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد.
اصفهان- شماری از تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیستی در نامه‌ای به استاندار اصفهان خواهان تداوم جریان زاینده‌رود و ممانعت از قطع دوباره آب در بزرگترین رودخانه دائمی فلات مرکزی ایران شدند.
سخنگوی دولت در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: بنده در حوزه تشکل‌های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن‌ها در دولت می‌دانم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در قانون اساسی ظرفیت بالایی برای استفاده از تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس مصوبات این کمیسیون در خصوص طرح ناظر بر تأسیس فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را تشریح کرد.
اصل ۲۶ قانون اساسی در خصوص نقش‌آفرینی مردم در ساختار حکمرانی و سازمان‌دهی تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرده است: «احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده آزادند، مشروط به این که اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند. هیچ‌کس را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت.»
سخنگوی شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد گفت: سال جاری بسیاری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی در عمل به تعهدات خود در قبال معلولان کوتاهی کرده‌اند.
مدیرعامل شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد ناشنوایان گفت:راهنمای گردشگری مسلط به زبان اشاره نداریم و برخی گمان می‌کنند با زبان فارسی می‌توان به اشاره هم حرف زد در حالی که این دو با هم متفاوت است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مردمی سازی امور شهری باید اهتمام و تلاش جدی صورت گیرد و تشکل‌های مردمی باید تقویت شوند.
شروع هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بهانه ای شد تا به ظرفیت عظیم گروه های مردمی در مدیریت بخش های مختلف کشور اشاره کنیم.
شروع هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بهانه ای شد تا به ظرفیت عظیم گروه های مردمی در مدیریت بخش های مختلف کشور، اشاره کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی در پیامی از گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی خواست با هر توان و تخصصی که دارند برای همکاری با بهزیستی اقدام کنند.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ