رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتماً مشارکت در انتخابات باید بالا باشد که این مشارکت طبیعتاً در سایه رقابت، بالا می‌رود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
دبیر عالی جامعه روحانیت گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل بگیرد.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای طرح‌ها باید با مشارکت و محوریت مردم انجام شود به گونه‌ای که هم در سرمایه‌گذاری و هم در مدیریت، مردم نقش‌آفرین باشند.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
طحان نظیف گفت: مبنای طرح‌ها و لوایح باید سیاست‌های کلی باشد؛ چرا که سند بالادستی و راهبردی می‌باشد. هر طرح و لایحه‌ای که می‌خواهد به نتیجه برسد، بهتر است بر مبنای سیاست‌های کلی انتخابات باشد.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند تا بتوانند نظر مردم را برای امدن پای صندوق رای جلب کنند.
وزیر کشور بر فعالیت احزاب قوی و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتخابات باید با مشارکت حداکثری و نقش آفرینی اثرگذار احزاب برگزار شود.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: دستگاه مجری انتخابات باید بی‌طرف باشد و انتخابات را به درستی برگزار می‌کند تا مردم انگیزه بیشتری برای مشارکت در انتخابات داشته باشند.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید مشارکت راهبردی ایران و چین را در جهت حصول به پیشرفت جدید سوق دهیم.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده در کشور گفت: باید با استفاده از مشارکت مردم و نقدینگی موجود در جامعه، نسبت به فعال سازی این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف اقدام کنیم.
مرکز پژوهش‏های مجلس گزارش پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق حکمرانی مردمی باید انگیزه مشارکت مردم در حکمرانی را تقویت کنیم.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ