مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دودابی‌نژاد گفت:با توجه به رشد مصرف برق طی ۵ سال آینده درتلاشیم تا افق برنامه هفتم توسعه بتوانیم با احداث ۳۵ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی ناترازی میان تولید و مصرف برق را از بین ببریم.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
طاهرخانی گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای نیروگاه ۱۰۰مگاواتی اشکذر یزد به ارزش ۶۰ میلیون یورو پیش بینی می‌شود.
پلیس فرانسه با معترضان به احداث خط قطار سریع‌السیر میان این کشور و ایتالیا درگیر شده و به سوی آنها گاز اشک‌آور شلیک کرد.
احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که در سال‌های اخیر در بافت تاریخی شهر‌های مختلف اتفاق افتاده است.
چنین سازه‌هایی می‌توانند میزان انتشار کربن در حین ساخت و ساز را به‌طور معنی‌داری کاهش دهند. حتی در صورت نیاز به تخریب ساختمان، شاید بتوان از مواد به‌کار رفته، در جایی دیگر برای احداث سازه‌ای دیگر هم استفاده کرد.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
پس از احداث ورزشگاه جدید اینتر و میلان، ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو تخریب خواهد شد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
وزیر نیرو گفت: خط انتقال برق میان ایران و پاکستان در کمتر از یک سال با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات طراحی و احداث شد.
وزیر ارتباطات از راه اندازی ۴۰۰ سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید میان حمل و نقل شهری، ترافیک، تقاضای سفر و احداث پارکینگ تناسب وجود داشته باشد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مشهد که با مشارکت این بانک در حال احداث است، بازدید و میزان پیشرفت و فرایند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت ساخت خانه کشتی ایذه، ارائه داد.
مصر و امارات توافقنامه ای برای احداث یکی از بزرگترین پروژه های انرژی بادی در مصر با ظرفیت ۱۰ گیگاوات برق امضا کردند.
سخنگوی صنعت برق گفت: صنایعی که نیروگاه تولید برق احداث کنند متناسب با میزان ظرفیت نیروگاه، از انجام طرح‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.
مساله رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ از جمله احداث هواکش‌های میان تونلی و هواسازها، ورودی‌های جدید و اقدامات مربوط به توسعه شرقی و غربی خط ۴ بررسی شد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به قرابت و اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و تاتارستان، بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک میان تهران و کازان در بخش های مختلف تأکید کرد.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ