رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه در حوزه مهاجرت نخبگان سیاست منسجم و بلند مدتی نیست و رویکرد در حوزه‌های نگهداشت، جذب، خروج و بازگشت نخبگان منفعلانه است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت افزایش کمی و کیفی جمعیت در کشور تاکید کرد و گفت: داده‌ها و اطلاعات مربوط به جمعیت باید مداوم بروز شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: برای تحقق برنامه‌های صنعت در راه توسعه متوازن ضرورت دارد همگرایی و همکاری‌ها با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی افزایش یابد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
اکثر مردم یک جفت هدفون داخل گوشی دارند، چه با سیم و چه بلوتوث. اما این ابزار ضروری عصر مدرن می‌تواند برای گوش مضر باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از هدفون داخل گوش، خروج جرم از گوش، به طور طبیعی متوقف می‌شود یا به داخل گوش برمی گردد. همچنین این هدفون ها، احتمال ورود باکتری یا کثیفی به گوش، به دام انداختن جرم و ایجاد عفونت را افزایش می‌دهند.
در دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان (ANF) هر دو مقامات بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه، افزایش تعاملات دو کشور برای تأمین صلح و ثبات در منطقه و حاکمیت چند جانبه گرایی را ضروری ارزیابی کرد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
رئیس مجلس نوشت: نوگرایی بر مبنای «عقلانیت- عدالت- معنویت» یک ضرورت برای تداوم انقلاب است و استمرار مسیر انقلاب را باید با نگاهی تحولی برای افزایش سرمایه اجتماعی و تولید قدرت نرم پیش ببریم.
محققان در مطالعه جدیدی دریافتند: مصرف آجیل درختی مخلوط (بادام، آجیل برزیلی، بادام هندی، فندق، ماکادمیا، گردو، دانه کاج، پسته و گردو) تاثیر مثبتی بر روی متابولیسم تریپتوفان دارد و سروتونین را افزایش می‌دهد. تریپتوفان یک اسید آمینه ضروری است که به طور طبیعی در اکثر منابع غذایی سرشار از پروتئین مانند مرغ، تخم مرغ، ماهی و برخی آجیل‌ها یافت می‌شود.
یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ