استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بعد از جدایی، اولین جدال رودررو با تیم سابقش را از دست داد.
زهره صفاتی گفت: در حوزه ساختاری با وجود همراهی و موافقت رهبری، متاسفانه فعالیت استقلالی بانوان مجتهده پذیرفته نمی‌شود. میزان سادگی و عدم تجهیز مناسب و نیمه‌ساز بودن موسسه فقهی ایشان نیز شاهد صادقی بود بر مدعای ایشان.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: من یک آماری را برای شما بخوانم با توجه به اینکه گفتم به عرف بی اطلاع نبودیم، ببینید سال ۱۳۹۸ نظرسنجی انجام شد گفتند که حجاب شرعی را شما چقدر معتقد هستید که این باید الزامی باشد توسط حکومت، ۷۱ درصد مردم موافق بودند، بعد از اینکه اتفاقات پارسال و فوت خانم امینی اتفاق افتاد، مردم در نظرسنجی بعد از این اتفاقات گفتند که ۷۱ درصد تبدیل به ۴۰ درصد شد و ۳۰ درصد ریزش داشت.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
جلال نصیریان استاد صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن ۸۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
تلاش‌های کارآگاهان جنایی البرز پس از ۱۰ ماه سرانجام به ثمر نشست و رد پای قاتلان فراری در ۵ استان و شهرستان کشور شامل کرمان، مازندران، تهران بزرگ، ورامین و کرج دیده شد.
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه‌های سینوپتیک استان گلستان در مینودشت به میزان ۵۳.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش به میزان هشت میلیمتر در اینچه‌برون اتفاق افتاده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: از این میزان ۱۹ هزار مترمکعب در بخش خانگی بوده است.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از مقبره عارف و شاعر فارسی‌گوی ایرانی مولانا جلال الدین رومی در استان قونیه ترکیه، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد. اردوغان در حالی که در مقابل آرامگاه حضرت مولانا ایستاده بود آیاتی از سوره انفطار را تلاوت کرد. آرامگاه و موزه جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی، مولانا و رومی در شهر قونیه در ۲۵۰ کیلومتری جنوب آنکارا واقع گردیده است.
پرونده مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری دو دیدار در استان مازندران بسته می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهند شد.
پرونده مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری دو دیدار در استان مازندران بسته می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهند شد.
هفته هفتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های مدعی و صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی استان گلستان نیز دیدار حساسی برای دو تیم خواهد بود.
جلال زاده اظهار کرد: برخی می خواهند بگویند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی افتاد، آمریکا با ما دشمنی نداشت در حالی که این طور نیست. این دشمنی آمریکا به قبل از انقلاب برمی گردد.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأیید خبر قطعی آب در برخی مناطق شهر یزد اظهار داشت: این قطعی به دلیل ایجاد حفره در خط انتقال شهری رخ داده است.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
جمال محمد پرست، فرزند استاد عثمان محمدپرست درباره زمان مراسم‌های استاد موسیقی مقامی خراسان اظهار کرد: مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر ایشان روز جمعه همزمان با نماز ظهر، در مصلی خواف برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ