عضو هیئت علمی گروه پژوهشی گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: صنعت رویدادها بخش پویا و روبه‌رشدی است که رابطه مستقیمی با گردشگری دارد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
مرکز فناوری و نوآوری رسا سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را با هدف شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه‌ صنعت هسته‌ای برگزار می کند.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
نخستین رویداد فن‌چالش صنعت هسته‌ای در راستای اجرایی کردن توافقنامه میان سازمان انرژی اتمی و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کسب جایگاه نخست این استان در برگزاری رویدادها درکشور خبر داد و گفت:رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به توسعه صنعت گردشگری درگیلان شده است.
محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار در رویداد ایرانپنکس ۱۴۰۲ رونمایی شدند.
پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیاتی تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی در دبی برپا خواهد شد.
رویداد نوآوری گیم «جینو» همزمان با برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳ با حضور بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها،رسانه گیم و علاقه‌مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
وزیر نفت از نخستین نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) بازدید کرد.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ها و صنایع خلاق دریامحور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
میزگرد فوق، بخشی از «همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال» است که با حضور ایرانسل، از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
«کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست!» این، جمله‌ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی «نقش فناوری‌های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری» بیان کرد.
رویداد معدنکاری دیجیتال در راستای به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت معدن، آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال برگزار می‌شود.
رویداد ارائه نیازهای فناورانه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات صنعت هسته‌ای و کاربرد پرتوها ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می‌شود.
برگزاری رویداد‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی داستان تکراری و پر از مشکلاتی را برای تهران رقم می‌زند و در روز‌های پرترافیک این پایتخت‌نشینان هستند که باید تاوان برگزاری نمایشگاه را در گوشه دیگری از شهر بدهند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ