جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
سید جلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان، در انتطار بازگشت هم‌قطار قدیمی‌اش، کریم باقری، به تمرینات پرسپولیس است.
کاپیتان پیشین تیم سپاهان اصفهان با عقد قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
آستانه اشرفیه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه حریق به خرم مطهر سید جلال الدین اشرف آسیب نرسانده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
جلال نصیریان استاد صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن ۸۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.
جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
سید جلال حسینی، ستاره سابق خط دفاعی پرسپولیس، با چهره‌ای تازه در دربی حضور پیدا کرد.
کاپیتان فولادی‌ها با گلی که وارد دروازه حقیقی کرد به رکورد رضا نوروزی رسید.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
جلال الدین ماشاریپوف، هافبک النصر، معتقد است که هیچ یک از بازیکنان این تیم از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تعجب نکرده است.
ژوزه مورایس در غیاب چهار محروم خود با چندین تغییر و یک سورپرایز تیمش را به مصاف فولاد خوزستان فرستاده است.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
قطعنامه اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ که در هفت بند تنظیم شده بود؛ مقابل سفارت آلمان و علیه سیاست‌های خصمانه دولت این کشور قرائت شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت جلال مقامی هنرمند صداپیشه، دوبلور توانمند و مجری پیشکسوت را تسلیت گفت.
جلال مقامی اجرای برنامهٔ «دیدنی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامحسین میرزاده را بر عهده داشته‌است. پخشِ این برنامهٔ تلویزیونی از سال ۱۳۶۲ آغاز شد و به مدت ۱۲ سال ادامه یافت. این برنامه در آن سال‌ها که با دوران جنگ هشت‌ساله همزمان بود، روزهای یکشنبه از شبکهٔ دو پخش می‌شد و با اجرای جلال مقامی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در ایران تبدیل شد.
جلال مقامی اجرای برنامهٔ «دیدنی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامحسین میرزاده را بر عهده داشته‌است. پخشِ این برنامهٔ تلویزیونی از سال ۱۳۶۲ آغاز شد و به مدت ۱۲ سال ادامه یافت. این برنامه در آن سال‌ها که با دوران جنگ هشت‌ساله همزمان بود، روزهای یکشنبه از شبکهٔ دو پخش می‌شد و با اجرای جلال مقامی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در ایران تبدیل شد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در صبح دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
جلال چراغپور دستیار کمالوند در خیبر شد
قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا را دارد.
مقایسه تصاویری منتشر شده از خانه پدری جلال آل احمد طی سال های ۹۸ تا ۱۴۰۱ نشان می دهد چه اتفاقاتی در این خانه افتاده اما هنوز مرمت اساسی آن منتظر ابلاغ وزارت میراث فرهنگی است.
سید جلال حسینی که به تازگی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شده در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ