عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تدوین آیین نامه تبصره دو ماده ۷ قانون کار را یکی از مهمترین خواسته‌ها و انتظارات جامعه کارگری دانست و با اشاره به طرح حذف شرکت‌های پیمانکاری گفت: جامعه کارگری امیدوار است که در جهت تحقق مطالبات بحق خود در هفته کارگر اخبار مسرت بخشی بشنود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
مقصد بعدی فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص داده است.
مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود را در فوتبال ایران انجام خواهد داد و ایران را شاید برای همیشه ترک می‌کند.
آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران‌تلنت هم در این نشست در پاسخ به میزان نظرسنجی‎های ایران تلنت درباره تعدیل و مهاجرت نیروی کار گفت که فارغ از عوامل زمینه‌ساز تعدیل نیروها، وضعیت اینترنت یکی از مهمترین عوامل این تعدیل یا مهاجرت‌هاست: «به‌طور‌کلی طبق آماری که ما از نظرسنجی‌های‌مان از حدود هشت هزار نفر به‌دست آوردیم، نیمی از افراد (دو نفر از هر چهار نفر) مهاجرت را برای آینده شغلی‌شان انتخاب کرده‌اند.»
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
این مهمترین بازی این مرحله لیگ قهرمانان است. مسابقه‌ای که اگر دیوار مقاومت سیتی در آن سوراخ شود، هیجانی غیرقابل وصف در انتظار ماست
فولادی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق به کسب ۴ امتیاز شده‌اند و به استقبال دو دیدار سخت آینده خود می‌روند.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
بلا درنگ مهم‌ترین بند از صورت جلسه هیئت رئیسه که در چوار ایلام برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت تیم‌ ملی خواهد بود.
این انتظار البته متاثر از وعده‌های خود این نهادها بود، کما اینکه یکی از این نهادها در خرداد سال 1401 از تدارک 10 فیلم برای جشنواره فجر چهل و یکم خبر داد و اکنون شنیده می‌شود تنها یک فیلم در این دوره از جشنواره دارد! چگونه ممکن است آن تدارک به این خروجی منتهی شده باشد؟!
استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این مرحله را انجام خواهند داد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲ دهه اجرایی خواهد شد،تعرفه‌های غیر یارانه‌ای در انتظار مشترکان پرمصرف و ۶۰ درصدظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
برای علاقمندان به فوتبال یکی از مهم‌ترین نکات حین تماشای یک مسابقه این است که چه کسی آن را گزارش می‌کند.
انتظار رو به پایان است و فردا تیم ملی در اولین بازی و مهمترین بازی گروهی به مصاف انگلیس، یکی از تیم های مدعی قهرمانی می رود.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در سند راهبرد دفاع ملی جدید این کشور، چین مهمترین چالش پیش‌روی واشنگتن است.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
سرمربی استقلال به یکی از مهمترین چالش‌های دوران سرمربیگری خود در این باشگاه رسیده است.
یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای کی‌روش در بازگشتش به جایی بود که از آن تحت عنوان «خانه» یاد می‌کند.
احمد نوراللهی به واسطه چند سهل‌انگاری ممکن است مهم‌ترین اردوی پیش از رقابت‌های جام جهانی را از دست بدهد.
اولین لیست کی‌روش برای تیم ملی، طبق انتظار سورپرایز هایی داشت؛ رامین رضاییان مهمترین اسم این فهرست است
امشب یک بازی بسیار حساس و مهم در انتظار تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ