معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدوییی ببینید از یک قورباغه با صدای عجیب و بلند شبیه به نوزاد انسان این روزها سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است. منبع: خبرفوری
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
در حالی که تلویزیون در مراحل ابتدایی فعالیت خود به عنوان یک رسانه بود، شبکه‌های «CBS» و «NBC» اولین رقابت یا به نوعی جَنگ همه‌جانبه خود را برای پوشش سریع‌تر انجام دادند تا نمایشی را برای آمریکای پس از جنگ عرضه کنند که هنوز از تصاویر متحرک هماهنگ‌شده با صدا شگفت‌زده می‌شد.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال گذشته، رشد صد درصدی را تجربه کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور صد در صدی تیم‌های راهور در مراسمات شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است.
طبق مصوبه مجلس، هزینه‌کرد اشخاص حقوقی در خصوص تولید و انتشار محتوای فرهنگی و آموزشی جهت پخش در شبکه‌های صدا و سیما به صورت صد درصد هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می‌شود.
پدر سما در ادامه می‌گوید: «آخرین اطلاعی که از سما داریم ویس (صدای منتشر شده) او به دوستش است. این ویس در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده. در این ویس که سما برای دوستش ارسال کرده، گفته بود: «خیلی احتیاج دارم الان باهات صحبت کنم. یک مشکلی پیش آمده. به من زود زنگ بزن.» قبل از این ویس هم با مادرش تماس گرفته و گفته بود: «یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.»
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
حضور نام یک مهاجم گمنام در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
هفته ای که گذشته هفته حمل و نقل بود که با افتتاح نمایشگاه حمل و نقل آغاز شد و با نشست رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی مسافری به پایان رسید.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
صبح شنبه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد که این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.
شب گذشته برخی از رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی شایعه استعفای وزیر ورزش را مطرح کردند که این خبر سر و صدای زیادی ایجاد کرد.
فارس با اشاره به فایل پخش شده در شبکه‌های اجتماعی که در آن پلیس گفته پاش برسد سر ناموس‌مان را هم می‌بریم نوشت: با گوش‌کردن به این صدا متوجه می‌شویم که گوینده در دفاع از مردم و کشور می‌گوید: ۴۰ تا کشور آمدند به سوریه و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
شب گذشته بخش خبری ۲۱ شبکه‌های اول و خبر صدا و سیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شد.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیرصورت گرفته برای تهیه برنامه‌های جهت‌دار در شبکه‌های مختلف، خواستار توقف آنها و همراهی به خاطر تیم ملی شد.
شبکه‌های خبری المیادین و اسکای‌نیوز از شنیده‌شدن صدای چند انفجار در منطقه سبز بغداد خبر می‌دهند.
داوود دادمزی یکی از مجریان و گویندگان خبر ورزشی در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است که در شبکه‌های مختلف به اجرای خبر پرداخته و سابقه زیادی در گویندگی خبر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ