رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برای سقف هزینه های باشگاهی در لیگ جدید، هیچ تفاوتی بین نمایندگان آسیایی و دیگر تیم های لیگ نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسورهای کشورمان عناوین برتر مسابقات تور جهانی را از آن خود کردند.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با صعود سه نماینده ایران به فینال انفرادی بخش پسران و دختران پیگیری شد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با صعود سه نماینده ایران به فینال انفرادی بخش پسران و دختران پیگیری شد.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اعلام کرد.
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعلام کرد.
دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان روز دوشنبه بین دو نماینده آسیایی ایران در تهران برگزار می شود.
دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان روز دوشنبه بین دو نماینده آسیایی ایران در تهران برگزار می شود.
رویداد FUN RUN با حضور نمایندگان شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی هانگژو، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده ایران سه به علاوه یک اعلام شده است. به این صورت که نمایندگان ایران سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف در این رقابت‌ها خواهند داشت.
شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان ۲ نماینده بسکتبال ایران در لیگ غرب آسیا دوم و سوم فروردین به مصاف حریفان خود می‌روند.
نشست نهایی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به منظور بررسی وضعیت رشته های کاندید اعزام به بازی های آسیایی پیش از طرح موضوع در ستاد عالی، روز دوشنبه برگزار می شود.
نمایندگان پارلمان های شرکت کننده در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) در بیانیه پایانی هر گونه تندروی،خشونت، تروریسم و جنگ را به هر شکلی که تهدیدی علیه کشورها باشد، محکوم کردند.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی برابر نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.
مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی آسیا با کسب ۸ مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
طی ماه‌های آینده جلسات «ستاد عالی» به موازات نشست‌های کارشناسی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به منظور بررسی مصوبات این نشست‌ها برگزار خواهد شد.
نمایندگان ایران در آخرین روز کاپ آسیایی رویینگ در تمام ماده‌ها قهرمان شدند.
مراسم یادبود ابوالفضل سپهرم بنیانگذار سندیکای صنعت بیمه کشور، عصر ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ به همت انجمن صنفی شرکت‌های خدمات بیمه ای، بیمه آسیا و انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیای استان تهران، برگزار شد.
روز نخست رقابت‌های دوچرخه‌سورای کاپ آسیایی در تایلند با کسب 4 مدال توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
سوال چند تن از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر از مسابقات آسیایی در جلسه امروز مجلس اعلام وصول شد.
بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ