نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع نمایندگان استان فارس در بیانیه‌ای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطعانه مسئولان ذی‌ربط با مسببین این اقدام غیرانسانی شدند.
رشت- دبیر ستاد انتخابات گیلان از پیش ثبت نام ۸۰۷ نفر برای انتخابات نمایندگی مجلس طی شش روز گذشته در این استان خبر داد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۷ درصدی سرقت در تهران در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
رشت- «سید علی آقازاده» با موافقت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.
در اولین روز از بیستمین دوره نمایشگاه صنایع متالوژی، ریخته‌گری، آهنگری، معادن فلزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، غرفه شرکت مس سونگون میزبان جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
در ادامه رقابتهای لیگ برتر اسکواش، نمایندگان سه استان حریفان خود را شکست دادند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر از نمایندگان مردم قزوین در مجلس و برخی مدیران استان گلایه کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر تولید رقابتی توسط خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان باید با تولید با کیفیت و قیمت رقابتی، در جهت جذب مشتریان به سمت تولیدات داخلی در برابر خودروهای وارداتی باشند.
قزوین- سرمربی شمس آذر قزوین با گلایه از برخی مسئولین استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و شهرداری به دنبال حمایت از نماینده قزوین در لیگ آزادگان باشند.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر شمالی ایران باید به عنوان یک بازار جدید مورد توجه جدی واقع شود.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده برنج دوباره به سبد محصولات استراتژیک بازگشت.
مسئولان قوه قضاییه درباره بودجه این دستگاه و مشکلاتی که به لحاظ ساختاری، اداری و بودجه‌ای دارند، نکات خود را مطرح کردند. مقرر شد نمایندگان علاوه بر تعامل با سطوح عالی قضایی از طریق نمایندگانی که توسط دستگاه قضا در ٣١ استان به مجامع نمایندگان در استان ها معرفی شدند
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان رضوی موافقت کردند.
مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از درخواست نمایندگان برای اعزام تیمی جهت بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده در این استان خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: قطعاً در مسیر خدمت به مردم دولت در کنار و حامی مردم استان سیستان و بلوچستان است و هیچ فاصله و مانعی بین دولت با مردم و نمایندگان آنان وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ