نشست نهایی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به منظور بررسی وضعیت رشته های کاندید اعزام به بازی های آسیایی پیش از طرح موضوع در ستاد عالی، روز دوشنبه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
در چارچوب نظارت معمول و طبق رویه‌های نظارتی،از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه تاکنون، چندین پرونده معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی،پیش‌دستی در معاملات و سواستفاده مربوط به اشخاص حقوقی،شناسایی شده است.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
به نظر می رسد باشگاه استقلال در نهایت تا پایان این هفته به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی خواهد رسید.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
یک رسانه قبرسی به احتمال بازگشت کریم انصاریفرد به لیگ یونان پرداخت و آن را یک تصمیم قطعی و نهایی ندانست.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
هافبک گلساز پرسپوليس بعد از نظر نهایی کادرپزشکی قادر به همراهی این تیم برابر گل‌گهر خواهد بود.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
در ایام نوروزی اتفاقات خوب و مهمی در بخش راه و مسکن کشور رخ داد که در این گزارش آن را بررسی می کنیم.
اصفهان-رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴۰۰نفر در هیئت‌های ممیزه رتبه بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و بزودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون‌ها درحال انجام است و درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی افزایش میزان بودجه است.
بررسی احتمال پیوستن روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست کمیته اجرایی فدراسیون روسیه
فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقایقی پیش منتشر شد.
فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقایقی پیش منتشر شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرسازی شهرداری تهران در صحن علنی فردا مورد بررسی قرار میگیرد.
کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی علل فوت مرحومه مهسا امینی منتشر کرد: هیچگونه ضرب و جرح درمواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوء استفاده را ایجاد کرده اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
فینال جام جهانی فوتبال، دیدار نهایی تورنمنتی که زیبایی‌ها و اتفاقات خود را تا سالیان سال در ذهن مخاطبان این رشته ورزشی هک می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پاسخ ایران به پیشنهاد نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کرده و مشغول بررسی آن است.
آنر X8 5G با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 ارائه می‌شود و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ