طی ماه‌های آینده جلسات «ستاد عالی» به موازات نشست‌های کارشناسی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و به منظور بررسی مصوبات این نشست‌ها برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه به دنبال بررسی بیشتر و دقیق‌تر لایحه حجاب هستیم، گفت: اگر این لایحه طبق اصل ۸۵ بررسی شود، مصوبات کمیسیون به عنوان مصوبات صحن تلقی می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در راستای وظیفه راهبری، نظارت و سنجش اثربخشی سیاست‌های فرهنگی و راهبردی عفاف و حجاب مصوب این شورا به بررسی کیفیت اجرای این مصوبات از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
بررسی اصلاحات شورای نگهبان بر مصوبات مجلس در بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پس از بررسی و تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شد تا مصوبات این لایحه با موازین شرع و قانون اساسی تطبیق داده شود.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص مصوبات حجاب و عفاف در دستورکار قرار گرفت.
شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس بر اصل حفاظت از محیط زیست توجه داشته و خواهد داشت
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 12 دقیقه با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۲ بهمن خبر داده شد.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: جلسه بررسی جابه‌جایی ریل راه‌آهن از محوطه تپه‌حصار دامغان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
اقدام جهت تسهیل ورود گردشگران عراقی به ایران در میز تخصصی گردشگری ایران و عراق معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی و مصوبات اجرایی مربوطه در دستور کار قرار گرفت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق‌العاده بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده امروز صبح یکشنبه ۹مردادماه که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضاییه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ