کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم میرابیان ورزشکار و مربی شیرجه ایران در مسابقات جهانی و در رشته‌های تخته یک متر ، تخته سه متر و سکو دز رده سنی ۴۰-۴۴ صاحب سه مدال طلا شد.
قائم میرابیان ورزشکار و مربی شیرجه ایران در مسابقات جهانی و در رشته‌های تخته یک متر ، تخته سه متر و سکو دز رده سنی ۴۰-۴۴ صاحب سه مدال طلا شد.
در ادامه رقابت های تکواندو در بازی های جهانی دانشجویان، سه نماینده ایران از دور رقابت ها حذف شدند و تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان راهی دیدار پایانی شد.
اسامی ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید ایران اعلام شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: افزایش بی رویه قیمت خودرو بر روی قیمت کالا‌های دیگر تاثیر می‌گذارد؛ لازم است مسئولان مربوطه در مجلس حاضر شده و درباره این وضعیت پاسخ دهند.
روز نخست مسابقات شمشیربازی جام جهانی مجارستان با صعود دو نماینده ایران به جدول اصلی همراه بود.
رقابت های بین المللی جام یاریگین روسیه از صبح دیروز در شهر کراسنویارسک در حال برگزاری است.
رقابت‌های بین المللی جام یاریگین روسیه از روز گذشته در شهر کراسنویارسک در حال برگزاری است.
مرحله نخست رقابت‌های ۲۰۲۳ جام جهانی یخ‌نوردی در حالی از روز شنبه آغاز می‌شود که سه نماینده از ایران هم در بخش مردان و بانوان این مسابقات حضور دارند.
حسین‌زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
حسین زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
هر سه تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.
سازمان لیگ فوتبال ایران تیم شهرخودرو را از جدول لیگ یک کنار گذاشت.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
محبی نجم‌آبادی گفت: مردم باید به حاکمیت و نظام اعتماد کنند. ما نمایندگان مجلس مدافع سرسخت آنان هستیم. قرار است که به روبیکا پهنای باند سه برابری نسبت به استارلینک بدهند و قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت. مردم می‌خواهند کسب و کار داشته باشند، کار دیگری که نمی‌خواهند انجام دهند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ