دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
اصفهان- ۱۷ خانه محیط‌زیست و هفت خانه فناور محیطزیست در استان اصفهان در آستانه هفته دولت به طور همزمان بهره برداری شد.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد بیشتر است.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.
رشت - سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی گیلان از افتتاح کارگاه سفال وسرامیک در روستای گیلاکجان رودسر خبر داد و گفت: با افتتاح این کارگاه صنایع دستی برای ۱۷ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عملیات انتقال حجاج تا امروز ۱۷ خرداد از تهران، ساری، یزد، رشت، زنجان، شیراز، اصفهان، بیرجند، بوشهر و ارومیه صورت گرفته است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
«امکا» ربات استارت‌آپ «Engineered Arts» که در آن تکنولوژی مشابه «چت‌جی‌پی‌تی» به‌کار رفته به کمک ۱۷ موتور در سرش، مهارت‌های زبانی و لهجه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد و قبل از پاسخ گفتن، مانند انسان‌ها کمی فکر می‌کند.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: از ابتدای سال نو هر روز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر جشنواره نوروزی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می شود.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مصدومیت ۱۳۰ نفر از شهروندان در حوادث چهارشنبه آخر سال از دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در این استان خبر داد.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
با انتشار فهرست نهایی اسامی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان کلمبیا، به نظر می رسد که این مسابقه بزرگترین رویداد در تاریخ این رشته ورزشی نام خواهد گرفت.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اما در بازه زمانی انتخاب رشته (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۵ شهریور تا پایان روز پنج‌شنبه، ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.
انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز شد و براساس اعلام قبلی سازمان سنجش، داوطلبان تا امشب (ساعت ۲۴ شامگاه شنبه) مهلت داشتند که انتخاب رشته کنند که مهلت انتخاب رشته تا شامگاه دوشنبه تمدید شد.
پرهام شهسواری رکابزن ۱۷ ساله کوهستان ایران که گفته می‌شود برای حضور در کمپ تمرینی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به سوییس رفته بود، قصد بازگشت به ایران را ندارد.
با فعال شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از امروز، فرآیند انتخاب رشته از روز دوشنبه هفدهم آغاز می‌شود و تا روز شنبه بیست و دوم مرداد ماه ادامه دارد.
دفترچه انتخاب رشته جمعه چهاردهم مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز از روز دوشنبه هفدهم مرداد می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ