چهار سال پس از خداحافظی هادی شکوری از میادین فوتبال، حالا نوبت به آرشا رسیده تا خودش را در زمین ثابت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌ها امسال ساده امتیاز از دست نمی‌دهند.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دروازه‌بان‌های جوان خیلی خوبی داریم.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن بودم علیرضا بیرانوند به استقلال نمی‌آید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: دلایل این مسئله را طی روزهای آینده به صورت کامل در اختیار رسانه‌ها و هواداران استقلال قرار خواهم داد و درباره جزئیات این چند روز صحبت خواهم کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر ماندن علیرضا بیرانوند گفت: تمام این اتفاقات شوخی بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روایتی از جلسه با دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم قبل از فسخ قراردادش داشت.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پول عرق ریختن کارگران را به بیرانوند می‌دهند!
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.
مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: قبول دارم از لحاظ دروازه بانی غنی شده ایم اما نباید چرخه ساخت گلر متوقف شود.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل گهر در ابتدای بازی بهتر بود اما بیرانوند ما در بازی نگه داشت.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: سایه علیرضا بیرانوند هم از گلر دوم پرسپولیس برای این دربی حساس بازدهی بهتری دارد و باعث تاسف است مدعی قهرمانی ذخیره دروازه‌بان خوبی ندارد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم که اگر از مرحله گروهی صعود کنیم می توانیم در بازی حذفی هم به برتری برسیم.
سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بیرانوند دیروز می گفت اگر کادر فنی اجازه بدهد حاضر هستم مقابل تیم ولز بازی کنم.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حس کردم داور بازی ما با ملوان اروپایی بود.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ