مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر ماندن علیرضا بیرانوند گفت: تمام این اتفاقات شوخی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهند رفت.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که رفت و برگشت بیرانوند از پرسپولیس کار درستی نبوده است.
بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد عیسی آل کثیر مهاجمی که به سپاهان پیوست انتقاد کرد.
به بهانه حواشی‌ای که درباره بیرانوند و رفت و بازگشت او به پرسپولیس ایجاد شده نگاهی انداختیم به سریال‌هایی که در این حوزه ساخته شده است.
مدیرعامل سابق پرسپولیس اتفاقات مربوط به انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال را یک بازی از پیش تعیین شده می داند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
اتومبیل ۲۰۷ حامل بیرانوند نیز پس از رو به رو شدن با این هواداران، به سمت دیگری رفت اما او وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس نشد.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
دوتن از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار بازنگری علیرضا بیرانوند روی تصمیم خود برای جدایی شدند.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
کاپیتان پرسپولیس برای عیادت علیرضا بیرانوند به منزل او رفت
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عیادت دروازه بان پرسپولیس رفت.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در دیدار اخیر تیم ملی مقابل ازبکستان از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، امروز (شنبه) زیر تیغ جراحی رفت. عمل جراحی بیرانوند سبک خواهد بود و پس از آن دوران نقاهت دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها مشخص خواهد شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عیادت کرد.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
پس ازسوت پایان بازی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همگی به سمت بیرانوند رفته و لحظاتی او را در آغوش گرفتند.
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.
پرسپولیس و سپاهان با پیراهن‌های موردانتظار به مصاف هم خواهند رفت.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ