علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوخی‌های دو ملی‌پوش فوتبال ایران حالا به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
علیرضا بیرانوند و پرسپولیس بعد از گذراندن لحظه‌های پراسترس حالا باردیگر به آرامش رسیده‌اند.
شاید این تصاویر در حالت عادی تعجب‌برانگیز نباشند، اما بعد از اتفاقات 72 ساعته بیرانوند در پنجره نقل و انتقالات، توجهات را به خود جلب می‌کنند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
کاپیتان پرسپولیس بعد از انجام ماموریت بزرگ بازگرداندن علی بیرانوند در حال انجام سخت بدنسازی است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
چهار سال پس از خداحافظی هادی شکوری از میادین فوتبال، حالا نوبت به آرشا رسیده تا خودش را در زمین ثابت کند.
در حالی که شایعات جنجالی پیرامون رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد، مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.
بیرانوند: حالا ساپینتو برود رئال‌مادرید را ببرد
تصویری از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار با ملوان در حال انتشار است که عجیب و جالب توجه است.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
بیرانوند پس از پشت سر گذاشتن دو بازی سخت و تلخ حالا در پی ثبت کلین شیت در جام حذفی است.
علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی در جام جهانی بودند و حالا دوئلی جذاب باهم در پیش دارند.
با بالارفتن شانس صعود ایران از گروه B جام جهانی، حالا گلر اول تیم ملی در این تورنمنت هم به بازی دوباره در این جام امیدوارتر شده است.
با غیبت علیرضا بیرانوند حالا باید دید که چه کسی در دیدار برابر ولز درون دروازه ایران خواهد ایستاد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
علیرضا بیرانوند در ۵ بازی پرسولیس تنها در یک بازی برابر تیم هوادار تهران گل خورده است و حامد لک تنها در یک بازی برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گل دریافت کرده است.
منابع عراقی از تظاهرات گسترده حامیان هیئت هماهنگی در بغداد و شعارهایی که آنها سر می دهند، خبر دادند.
یک بار گفتم گلرهای باشگاه پرسپولیس را به من بسپارید اگر درست نشد مرا دار بزنید. حالا با من مشکل دارید اما پرسپولیس در تاریخ خود چند دروازه بان فوق العاده داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ