مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: قبول دارم از لحاظ دروازه بانی غنی شده ایم اما نباید چرخه ساخت گلر متوقف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد عیسی آل کثیر مهاجمی که به سپاهان پیوست انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.
عملکرد علیرضا بیرانوند و محسن فروزان سنگربانان گل‌گهر و پرسپولیس تاثیر بسیار زیادی در نتیجه بازی دو تیم خواهد داشت. به ویژه اگر کار به ضربات پنالتی بکشد.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.
عملکرد علیرضا بیرانوند در چارجوب دروازه پرسپولیس نشان از عطش او برای پاک کردن رکورد رقیب اصلی اش در تیم ملی ایران دارد.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران عملکرد بد تیمی را به عنوان علت باخت به انگلیس مطرح کرد.
فکر کنم عملکردم نشان می‌دهد که مشکل خاصی ندارم مصدومیت جزئی داشتم نمی‌گویم ندارم، اما به لطف خدا و زحمات کادر پزشکی الان مشکل خاصی ندارم
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
دروازه‌بان باتجربه استقلال توانست عملکرد درخشانی را از خود در مصاف با تیم ملی سنگال به جای بگذارد.
با وجود شکست اروگوئه برابر ایران ستاره خط حمله این تیم یعنی داروین نونیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد یورگن لوکادیا در بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی داشته است.
نکته مثبت پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد درخشان خط دفاع و دروازه این تیم بوده است.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
وریا غفوری که پیش از این در دربی، سابقه باز کردن دروازه بیرانوند را در کارنامه دارد، باید دید این‌بار در تقابل با گلر ملی‌پوش سرخپوشان چه عملکردی به جا خواهد گذاشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ