پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پول عرق ریختن کارگران را به بیرانوند می‌دهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
باتوجه به اسکواد این فصل پرسپولیس، انتظار می‌رود وحید امیری در خط حمله بازی کند.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
شاخه التقاطی جریان نواندیشی دینی، اما شعبه مهم‌تری است که خود انشعاب سه‌گانه‌ای را در بر می‌گیرد. نماینده یک شاخه آن عبدالکریم سروش است که کارکرد اصلی‌اش، تقلیل وحی الهی به رؤیا و تخیل با استفاده از آموزه‌های پوزیتیویستی کارل پوپر است
امیر قلعه‌نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
وحیدی در ادامه گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است و وقتی دلار بین کشور‌های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک‌ها با دلار است ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
وحید امیری در دیدار مقابل گل‌گهر بعد از مدتها در خط حمله برای پرسپولیس بازی کرد.
وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
شباهت سبک بازی ولید رکراکی، سرمربی مراکش، به دیه‌گو سیمئونه توجه بسیاری را جلب کرده است.
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
احمد وحیدی: در پایانه‌های مرزی امکانات حمل و نقل برقرار است و در جاهایی که ریل است مردم از طریق قطار به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.
وحیدی: ما از مرزبانی، مواکب و مردم عراق بابت همکاری تشکر می‌کنیم. با این حال امکانات عراق از جمله وسایل حمل و نقل به خاطر تعداد زیاد جمعیت کم است بنابراین خواهش ما از زائران این است که فعلا به مرز‌ها مراجعه نکنند تا امکانات مناسب فراهم شود.
وحید یامین پور نوشت: مَثل دشمنان ما، چون عقربی است که در محاصره آتش خود را نیش می‌زند. ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است.
قلیچ در این استوری خود مهاجم ازبک پرسپولیس را به نوعی مورد تمسخر قرار داد و از وضعیت خط حمله پرسپولیس گلایه کرد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ